Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس کرمان رؤیای تکرار قهرمانی جام حذفی برای فولادی‌ها را پر پر کرد و خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های مس کرمان و فولاد خوزستان از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه)، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که تیم مس کرمان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه در حالی رقم خورد که بازی در پایان 120 تلاش دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک انجامیده بود.

امین کاظمیان در دقیقه 60 دروازه فولاد را گشود، اما وحید حیدریه با گلزنی در دقیقه 88 سبب فرار دیرهنگام شاگردان نکونام از شکست شد. تساوی در 90 دقیقه، بازی را به 30 دقیقه اضافه کشاند که این دقایق هم گلی در بر نداشت.

گرشاسبی: بعضی‌ها با لجبازی روند موفقیت‌های فولاد را کُند کردند

در ضیافت پنالتی‌ها مهیار زحمتکش، مهرداد آوخ، بهرام رشید فرخی، علی خلیلی و محمد صبوری پنالتی‌های مس کرمان را تبدیل به گل کردند و صیاد کوکبی یک پنالتی مس را از دست داد. از تیم فولاد هم مهران موسوی، موسی کولیبالی، احمد عبدالله‌زاده، و لوسیانو پریرا موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شدند و سیدمحمد میری و وحید حیدریه هم نتوانستند توپ را به تور دروازه مس بچسبانند.

به این ترتیب مدافع عنوان قهرمانی، وداع زودهنگامی با جام حذفی داشت و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای کسب سهمیه این رقابت‌ها در سال 2023، باید خود را به جمع بالانشینان جدول لیگ برتر برساند. مس کرمان نیز که خاطره تیم شگفتی‌ساز فصل 93-92 را در یادها زنده کرد، پس از خیبر دومین تیم لیگ دسته اول در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی خواهد بود.

مهدی مرجان‌زاده قضاوت این مسابقه بود و امیرحسین عسگری از مس را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان تیم فوتبال مس کرمان جام حذفی فوتبال ایران فولاد خوزستان تیم فوتبال مس کرمان جام حذفی فوتبال ایران مس کرمان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!

کوتاه و تکراری؛ فولاد مجددا شکست خورد!

طرفداری | تراکتور به پیروزی رسید.

هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 با دیدار فولاد و تراکتور پیگیری شد که تبریزی ها در این مسابقه به یک پیروزی شیرین دو گله رسیدند.

فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز یک گل: شجاع خلیل‌زاده دقیقه 14 و ریکاردو آلوز دقیقه 87 ورزشگاه: شهدای فولاد داور: بیژن همرنگ اخطار: جفرسون باهیا از فولاد

فولاد در حال یک سقوط آزاد باورنکردنی به سمت لیگ آزادگان است!

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد