Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه جلیل‌پور ظهر دوشنبه در کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در آستانه چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت پرشور زنان استان در برنامه‌ریزی و برگزاری باشکوه آئین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و آشناسازی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این کمیته به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های تابعه استان مسئولیت کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها را بر عهده دارند.

جلیل پور ادامه داد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از نقش مؤثر زنان و حضور آنان در اجتماع برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و برنامه‌هایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگویی جاودان برای زنان جهان در تمامی ابعاد دانست و افزود: باید از زندگی آن حضرت درس پایداری، ولایت‌مداری و کرامت انسانی گرفته شود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری زنان در نظام اسلامی را دارای شأن و منزلت خاص دانست و گفت: بانوان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند در عرصه‌های گوناگون اجتماعی فعالیت کنند.

جلیل‌پور اظهار کرد: فعالیت رابطان بانوان به‌عنوان نمایندگان حوزه زنان در دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر بایستی در ارتقای سطح دانش و بهبود عملکرد ادارات در این حوزه مرثر باشد.

وی افزود: «زن، نهضت علمی و فناوری، جهش تمدنی»، «زن، سیره فاطمی (س)، ایمان آگاهانه، زیست مؤمنانه»، «زن، فرهنگ و هنر و سبک زندگی ایرانی – اسلامی»، «زن، فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح»، «زن، مدیریت نشاط و نقش‌آفرینی در عدالت اجتماعی»، «زن، افتخارآفرینی، حماسه‌سازی و عزت ملی» و «زن، خودباوری، نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد» عناوین هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال‌جاری است.

گفتنی است، برنامه‌های این هفته از دوم تا هشتم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 5402248

منبع: مهر

کلیدواژه: عدالت اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری فاطمه زهرا زنان سرپرست خانوار روز زن حضور زنان در جامعه بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و کولاک خطبه های نماز جمعه بارش باران آمار کرونا سیلاب تعطیلی مدارس ایلام گرگان اردبیل چهارمحال و بختیاری زنان و خانواده انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در تشریح برنامه‌های این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برگزاری نشست‌های علمی- فنی و بازرگانی و معرفی دستاوردهای ارائه‌شده در غرفه خودکفایی و دانش‌بنیان شرکت ملی گاز مهم‌ترین محورهای فعالیت این شرکت در نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد پیشوایی با اشاره به برنامه‌ریزی منسجم این شرکت به‌منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ‌گفت: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادهای ملی و بین‌المللی در صنعت نفت است.

وی ادامه داد: برپایی مستمر ۲۸ دوره این نمایشگاه که با وجود برخی محدودیت‌های ناشی از فشارهای خارجی، در هر دوره نسبت به دوره پیش پربارتر و با افزایش کمی و کیفی سطح شرکت‌های داخلی و بین‌المللی مشارکت‌کننده برگزار شده، مؤید این واقعیت است که صنعت نفت ایران صنعتی خودکفا، بالنده و پویا است که توانسته ضمن تأمین نیازهای خود، توان صادرات کالا و خدمات را در بخش‌های بالادست و پایین‌دست اثبات کند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران افزود: لذا با توجه به گستردگی بی‌بدیل زمینه‌های مرتبط با صنعت نفت و گاز، نمایشگاه نفت نمادی از موفقیت رویکرد باور به توان داخلی برای عبور از مشکلات در همه ابعاد است.

غرفه خودکفایی صنعت گاز؛ محلی برای ارائه دستاوردهای فنی_تخصصی 

پیشوایی با بیان این‌که این شرکت به‌عنوان یکی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت و بزرگترین تأمین‌کننده سبد انرژی کشور، مانند سال‌های گذشته، حضوری فعال در این نمایشگاه دارد، گفت: همکاران من در واحد روابط عمومی، براساس تجربیات ارزشمند اندوخته طی سال‌های گذشته و با بهره‌مندی از دانش روز، از ماه‌ها پیش برای مشارکت هرچه بهتر شرکت ملی گاز ایران در این رویداد ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی کردند و به لطف خدا امید داریم که امسال نیز غرفه شرکت ملی گاز ایران از نظر جذب مخاطب و عرضه خدمات و دستاوردها، جزو غرفه‌های برتر باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد شرکت ملی گاز ایران در تأمین تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی و همچنین دستاوردهای شگرف پژوهشی و مهندسی شرکت که زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی و محصولات صنعت به خارج از کشور را فراهم کرده، درخواست‌های متعددی برای برگزاری نشست‌های دوجانبه علمی، فنی و بازرگانی از سوی شرکت‌های داخلی و خارجی با مدیران صنعت گاز داده شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران افزود: افزون بر نشست‌های تخصصی، مدیران عامل و متخصصان بیش از ۵۰ شرکت تابع اصلی شرکت ملی گاز ایران به همراه همکاران ما در مدیریت‌های ستادی شرکت در ایام نمایشگاه به تناوب در غرفه اصلی شرکت در سالن ۵ (سالن ملل) و غرفه خودکفایی و دانش‌بنیان که در جنب سالن ۵ برپا شده، آماده هستند تا اطلاعات مربوط به خدمات و دستاوردهای صنعت گاز را به استحضار بازدیدکنندگان رسانده و قدرت خوداتکایی و توانستن را به منصه ظهور برسانند.

شرح دستاوردهای یک‌سال اخیر صنعت گاز

پیشوایی با تأکید بر این‌که سال ۱۴۰۲ از منظر اقدام‌ها و دستاوردها سالی پربار برای شرکت ملی گاز ایران بوده است، گفت: پارسال حجم تولید،  انتقال، توزیع و صادرات گاز سیر صعودی داشته و در کنار آن در بحث گازرسانی شهری و روستایی، اجرای طرح‌های زیرساختی کلان مانند گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، ذخیره‌سازی گاز، تقویت شبکه و هوشمندسازی، تأمین گاز مشترکان عمده و جزء، همکاری با تولیدکنندگان داخلی، تولیدات ساخت بار اول، همکاری صنعت و دانشگاه و طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گاز، آمارهای مثبت و چشمگیری ثبت شده است.

وی افزود: از سویی روایت توان مهندسی و مجاهدت و ایثار ملی برای ناکام گذاشتن نقشه دشمن که در زمستان پارسال با اقدام‌های خرابکارانه علیه تأسیسات انتقال گاز در صدد ایجاد بحران در کشور بودند، مبحث بسیار مهمی است که به‌عنوان یکی از دستاوردهای تلاشگران صنعت گاز روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) در نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در محل کنفرانس خبری نمایشگاه شرح داده خواهد شد.

حرکت صنعت گاز بر مدار جهش تولید و بهینه‌سازی فن‌آورانه

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در ادامه، با اشاره به همسویی شعار نمایشگاه بیست و هشتم نفت و گاز با نامگذاری سال ۱۴۰۳ گفت: انتخاب شعار نمایشگاه امسال با عنوان صنعت نفت، جهش تولید و بهینه‌سازی فناورانه، نشان‌دهنده اهتمام عملی دست‌اندرکاران وزارت نفت دولت سیزدهم به منویات مقام معظم رهبری است و شرکت ملی گاز ایران نیز در دو سال گذشته ضمن جهت‌دهی سیاستگذاری کلان خود بر روی مصرف بهینه گاز، طرح‌های بزرگی در این زمینه اجرا کرده است.

پیشوایی با بیان این‌که برآیند اقدام‌ها و سیاستگذاری‌های کلان شرکت ملی گاز ایران حاکی از حرکت این شرکت بر مدار جهش تولید و بهینه‌سازی فناورانه‌ است، اظهار کرد: همانطور که اعلام شد، شرکت ملی گاز ایران تأمین‌کننده بیش از ۷۰ درصد سبد انرژی کشور است و در سراسر کشور حدود 30 میلیون مشترک درمجموع، از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

به گفته وی، براین اساس، مصرف بهینه در بخش خانگی و تجاری این امکان را فراهم خواهد کرد که گاز بیشتری به بخش مولد اقتصاد تزریق شود؛ به همین منظور، با هدف مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید، شرکت ملی گاز ایران طرح‌های متنوعی را برای مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گاز و تشویق به مصرف بهینه ارائه کرده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، درباره مصادیق عملکرد این شرکت در موضوع بهینه‌سازی فناورانه، تصریح کرد: طرح کلان هوشمندسازی کنتورهای گاز به‌عنوان یک عملکرد مشخص برای بهینه‌سازی فناورانه است؛ ضمن آن‌که در حوزه سیاستگذاری کلان، امسال مدیریت انرژی و کربن در ساختار شرکت تأسیس شده که مأموریت اصلی آن، اقدام همسو با امور بهینه‌سازی است.

پیشوایی در پایان یادآور شد: بار دیگر از عموم هموطنان، اصحاب رسانه، فرهیختگان دانشگاهی، دانشجویان و پژوهشگران، فعالان حوزه انرژی و تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آورد که با حضور در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز  از دستاوردهای صنعت به ویژه دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران در زمینه خودکفایی و تولید بار اول دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • چهارمین نمایشگاه گلخانه‌سازی، گل و گیاه چهارمحال و بختیاری
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری