Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۸ مهر‌ماه سال‌جاری تا ۲۵ دی بیش از ۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر در استان زنجان با احتساب مجردین بالای ۲۳ سال، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه شهرستان زنجان بیشترین ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در استان را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: ۳۸ هزار و ۳۸ نفر در این شهرستان برای طرح نهضت ملی ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از ثبت‌نام ۴ هزار نفر در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: مابقی ثبت‌نام‌ها هم مربوط به شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر است.

کردلو با تاکید بر اینکه ثبت‌نام مجردین بالای ۲۳ سال به بالا هم در طرح نهضت ملی مسکن از ۲۰ دی آغاز شده است، تاکید کرد: ثبت‌نام تا ۲۰ بهمن‌ماه ادامه دارد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه پالایش متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده است، بیان داشت: طی یک یا دو ماه آینده پالایش تمام خواهد شد و برای تشکیل پرونده هم به متقاضیان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود تا به کارگزاری‌ها مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به بانک‌ها ابلاغ شده است، ادامه داد: پرداخت این تسهیلات برای برخی از پروژه‌ها در دست انعقاد قرار داد است و سقف تسهیلات برای مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و برای شهرستان ابهر و سایر شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر ۳۰۰ میلیون تومان و برای روستاها ۲۵۰ میلیون تومان است.

کردلو با اشاره به اینکه تسهیلات در چهار مرحله با درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود، تصریح کرد: ۱۰ درصد پی و فونداسیون، ۴۰ درصد پایان اسکلت و سقف ،۲۵ درصد پایان سفت‌کاری و ۲۵ درصد هم در مرحله پایان نازک‌کاری تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز زنجان نهضت مسکن متقاضیان نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی استان زنجان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه