Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:55:38 GMT

هالند؟ رئال مقابل سیتی هیچ شانسی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۶۷۰۵

هالند؟ رئال مقابل سیتی هیچ شانسی ندارد

کادنا سر مدعی شد که ارلینگ هالند در صورت جدایی از دورتموند احتمالا راهی منچسترسیتی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، هالند در چند فصل اخیر نمایش درخشانی را از خود ارائه  کرده و همین باعث شده که به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان اروپایی در  سن 21 سالگی تبدیل شود.

باشگاه‌های بزرگ بسیاری در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند  و قصد دارند پیشنهادهایی را برای جذب او ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند شنبه شب در دیدار برابر فرایبورگ با نتیجه 1-5 به پیروزی رسید و هالند نیز موفق شد در این بازی برای تیمش دبل کند اما در صحبت‌های پس از بازی به رفتارهای مدیران این باشگاه اعتراض کرد.

 

 

 

 

این ستاره نروژی به ویاپلی گفت:« در شش ماه اخیر تصمیم گرفتم که هیچ چیزی درباره دورتموند نگویم که بی‌‌احترامی‌ای به این تیم باشد. اما حالا این باشگاه من را تحت فشار قرار داده تا تصمیم بگیرم. تمام چیزی که می‌خواهم این است که فوتبال بازی کنم.»

 

از رئال مادرید، بارسلونا و سیتی به عنوان سه باشگاهی که به شکل جدی خواهان هالند هستند نام برده می شود ولی در اسپانیا معتقدند ستاره نروژی راهی سیتی و لیگ برتر خواهد شد.

کادنا سر در این رابطه گزارش داد که بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان و علی رغم تمام خوشبینی های خوان لاپورتا(رئیس) قدرت رقابت برابر رئال و سیتی برای جذب هالند را ندارد. همین شرایط برای رئال در رقابت با سیتی وجود دارد.

 

 

 

 

قدرت مالی بیشتر سیتی و حضور پپ گواردیولا روی نیمکت از یک سو و اینکه هالند قصد دارد خود رهبر یک پروژه باشد از سوی دیگر، باعث خواهد شد تا او در نهایت سیتی را به رئال ترجیح بدهد. رئال مادرید فعلا تمام تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه گذاشته و او قرار است مرکز توجهات در باشگاه مادریدی باشد. حضور وینسیوس و کریم بنزما هم باعث خواهد شد رقابت به بالاترین سطح برسد. شرایطی که در سیتی وجود ندارد و هالند می تواند با خیال راحت هر بازی در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد و خوش بدرخشد.

ارلینگ هالند پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی رئال مادرید خوان لاپورتا بروسیا دورتموند بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی رئال مادرید خوان لاپورتا بروسیا دورتموند بارسلونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور امروز جایزه دیگری به ‏جوایز انفرادی‌اش اضافه کرد و به‌عنوان بازیکن ماه مارس رئال مادرید ‏انتخاب شد. او در ماه ژانویه هم این جایزه را به خود اختصاص داده ‏بود. ‏

وینیسیوس در ماه مارس، روزهایی درخشان را پشت سر گذاشت. او ‏در طول این ماه چهار بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا انجام ‏داد و 6 گل به ثمر رساند. او در دو بازی مقابل والنسیا و اوساسونا ‏دبل کرد. ‏

ستاره برزیلی رئال بعد از دریافت جایزه‌اش برای رقبای رئال در لیگ ‏قهرمانان خط و نشان کشید و گفت: "این لحظه‌ای است که منتظرش ‏بودیم. جایی که همیشه دوست داریم باشیم یعنی نیمه‌نهایی و ‏فینال لیگ قهرمانان. ما هفته خیلی مهم و عالی‌ای را پشت سر ‏گذاشتیم و باید همینطور ادامه بدهیم تا رئال دوباره قهرمان ‏چمپیونزلیگ شود". ‏

اشاره وینیسیوس به پیروزی مهم رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ‏در ورزشگاه اتحاد، در ضربات پنالتی است که باعث شد رئال به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. رئال چند روز بعد در ال‌کلاسیکو ‏هم موفق شد بارسا را شکست بدهد.‏

رئال که دو فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل ‏لیورپول به قهرمانی رسیده بود فصل گذشته در فینال حضور نداشت ‏و منچسترسیتی با پیروزی مقابل اینتر موفق شد به جام قهرمانی ‏برسد. ‏

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم