Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های مس کرمان و فولاد به سود نماینده کرمان به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های مس کرمان و فولاد خوزستان از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ به سود شاگردان فرزاد حسین خانی به ثمر رسید. فولاد مدافع عنوان قهرمانی مثل سپاهان در ضیافت پنالتی ها قربانی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

ضربات پنالتی فولاد را مهران موسوی، موسی کولیبالی، احمد عبدالله زاده و شیمبا به ثمر رسید. محمد میری و وحید حیدریه پنالتی‌های خود را خراب کردند.

ضربات پنالتی مس توسط مهیار زحمتکش،مهرداد آوخ،رشید فرخی، علی خلیلی و محمد صبوری به گل تبدیل شد.صیاد کوکبی پنالتی خود را خراب کرد.

داور: سیدمهدی مرجان زاده

کمک‌ها: فرهاد مروجی- جعفر مهاجر

کارت زرد: ولی میرزایی، امیر حسین عسگری (مس کرمان)

کارت قرمز:

گل: امین کاظمیان (۶۰) برای مس کرمان، وحید حیدریه(۸۸) برای فولاد

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت فولاد خوزستان مس کرمان جام حذفی پنالتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان