Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:13:55 GMT

خیبر خرم آباد و عبدالله ویسی؛ تیم بی رحم جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۶۸۰۰

خیبر خرم آباد و عبدالله ویسی؛ تیم بی رحم جام حذفی

تیم خیبر خرم آباد بار دیگر تیم صنعت نفت آبادان را در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی از پیش رو برداشت. 

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته خیبر در خرم آباد در برابر صنعت نفت که توسط سیروس پورموسوی دستیار عبدالله ویسی در استقلال خوزستان هدایت می شد با نتیجه دو بر یک به برتری رسید و اگر ملوان را در انزلی شکست می داد به دیدار فولاد در نیمه نهایی می رفت اما در انزلی و در ضربات پنالتی شکست خورد و این رویا را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خیبر خرم آباد که در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برای صعود به لیگ برتر مبارزه می کند این فصل همانند فصل گذشته جام حذفی را جدی گرفته و می خواهد رویای فصل گذشته را دنبال کند و به دنبال پایان ماموریت نیمه تمام است. خیبری ها با علم به اینکه صنعت نفت با بازیکنان امید خود به خرم آباد آمده اگر چه در نیمه اول تنها یک بار به گل رسیدند اما در پایان حریف را در جریان بازی با نتیجه 5-1 شکست دادند تا نشان دهند تیم بی رحمی هستند و در برابر هر حریفی با همه توان برای پیروزی تلاش خواهند کرد و با یک یا دو گل اشباع نمی شوند و در صورت امکان تا سوت پایان بازی از سوی داور برای زدن گل های بیشتر تلاش می کنند. 

 

تیم سوم دسته اول که با یک پله صعود برای صعود به لیگ برتر مدعی خواهد شد حالا به جمع 8 تیم برتر مسابقات پیوسته و می خواهد رویای فصل گذشته را تکرار کند. خیبر در ادامه مسابقات منتظر یک قرعه خوب است تا این بار شانس خود را برای حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات آزمایش کند. 

 

خیبر خرم آباد و عبدالله ویسی در جام حذفی نشان دادند تیم بی رحمی هستند. آنها به دنبال پیروزی های جدید در جام حذفی هستند. حتی اگر این پیروزی ها منجر به قهرمانی تیم در جام حذفی نشود به تیم اعتماد به نفس و باور خواهد داد و این برای صعود به لیگ برتر لازم است.

دسته یک خیبر خرم آباد عبدالله ویسی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک خیبر خرم آباد عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد عبدالله ویسی فصل گذشته جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 

آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی قرار است برای پنجمین بار در دو سال اخیر به عنوان سرمربی سپاهان برابر پرسپولیس قرار بگیرد و این در حالی است که ژوزه مورایس تاکنون ۲ پیروزی مقابل پرسپولیس به دست آورده که هر دو در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و البته یک شکست در جام حذفی و یک مساوی در لیگ برتر هم برابر پرسپولیس در کارنامه او ثبت شده است. 

فصل گذشته مورایس در جام حذفی ۴-۲ مغلوب پرسپولیس شد، اما در لیگ برتر یک مساوی مقابل این تیم به دست آورد و یک پیروزی هم در کارنامه‌اش ثبت شد. امسال هم مورایس بازی رفت را از یحیی گل‌محمدی برد و حالا باید مقابل دستیار سابق او قرار بگیرد. خیلی‌ها عقیده دارند این آخرین فرصت مورایس و سپاهان برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ برتر است و اگر آن‌ها نتوانند پیروز شوند بعد از این بازی باید تمام توان و تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

جایی که خبری از پرسپولیس و استقلال نیست و تیم‌هایی، چون سپاهان، تراکتور و ملوان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند. کارنامه مورایس مقابل پرسپولیس در مجموع قابل قبول است، اما تقابل با این پرسپولیس، مقداری متفاوت‌تر از ۴ دیدار گذشته است چرا که سبک و سیاق یحیی گل‌محمدی و اوسمار دقیقاً همان عاملی است که می‌تواند تفکرات تاکتیکی این مرد پرتغالی را در برابر سرمربی برزیلی پرسپولیس خراب کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!