Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یکی از مشکلات اصلی خبرنگاران برقرار کردن بیمه است که راه صعب‌العبوری را ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مجید جوادیان زاده ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد با بیان اینکه رسانه‌های یزد بیش از یک قرن سابقه دارند، گفت: در حال حاضر دوران خوب و بلوغ رسانه‌های استان یزد را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تأکید بر اینکه انسجام بسیار خوبی در بین رسانه‌های استان وجود دارد، اظهار داشت:206 رسانه فعال در استان یزد داریم که فعالیت‌های بسیار خوب رسانه‌ای را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیازمند نگاه مجدد و بازنگری در بحث خبرنگاران و رسانه‌ها هستیم، اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها دغدغه و مشکلات بسیاری دارند که باید در جهت رفع این چالش‌ها مرتفع شود.

جوادیان زاده بیمه خبرنگاران را یکی از دغدغه‌های اصلی رسانه‌ها دانست و افزود: خبرنگاران راه سختی را باید در پیش بگیرند تا بتوانند در جهت بیمه خبرنگاری اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دیگر مشکلات رسانه‌ها را آگهی‌ها دانست و گفت: پایگاه‌های خبری امکان اینکه مثل سایر رسانه‌ها آگهی دریافت کنند، ندارد که باید نسبت به حل این مسئله نیز اقدامی صورت گیرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه و ویترینی برای تولیدات رسانه‌ای در سطح کشور و استان یزد نیاز است تا بتوانند تولیدات خود را عرضه کنند و به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/خ

منبع: دانا

کلیدواژه: استان یزد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)

دیگر خبرها

  • حماس: پیشنهاد جدید در مذاکرات قاهره بهتر از قبل است/ نتانیاهو مانع توافق می‌شود
  • بعد از موافقت حماس، رسیدن به آتش‌بس «چند روز» طول می‌کشد
  • صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد