Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:14:29 GMT

باید روی لیگ تمرکز کنیم/ از شرایط بازی راضی نیستم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۶۹۰۸

باید روی لیگ تمرکز کنیم/ از شرایط بازی راضی نیستم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار امروز پس از شکست سه بر صفر تیمش در جام حذفی و در برابر پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: از نظر فنی روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم، بازی را بد شروع کردیم. پس از دریافت گل اول کار ما سخت شد. در مسابقات حذفی وقتی گل اول را دریافت می‌کنید، همه چیز را از دست رفته می‌بینید و باید باز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تیم پرسپولیس در حمله سریع تیم قدرت مندی است و به ما ضربه زدند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و برخلاف بازی لیگ در برابر پرسپولیس شکست بدی داشتیم و از کیفیت کار تیم راضی نیستیم. با توجه به شرایطی که ذوب آهن در یکی دو سال اخیر داشته باید در مسابقات لیگ تمرکز کنیم و بازی با صنعت نفت را با نتیجه خوب به پایان برسانیم و به نیم فصل دوم برسیم.

وی درباره فعالیت ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: آمار به ما می‌گوید در بخش حمله مشکل داریم و تیم را باید تقویت کنیم. البته مهاجمان ما زحمت خود را می‌کشند، اما باید این تیم تقویت شود.

تارتار در پایان با انتقاد به داوری مسابقه تاکید کرد: به تیم داوری بازی خسته نباشید می‌گویم، اما در یکی دو صحنه خصوصاً در صحنه گل اول که بازیکن ما برخوردی داشت، داور می‌توانست خطا بگیرد. به هر حال کارشناسی باید صورت بگیرند و کارشناسان داوری در این باره نظر نهایی را بدهند.

کد خبر 5402257

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تارتار ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب اهن اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس جام حذفی جام حذفی فوتبال کشور بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و کولاک خطبه های نماز جمعه بارش باران سیلاب آمار کرونا تعطیلی مدارس ایلام گرگان برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها