Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نویدکیا عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از مسابقه با آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان در اراک، افزود: آلومینیوم از ۱۵ مسابقه نیم فصل اول پنج بازی را برده و برای موفقیت‌های بیشتر باید نیم فصل دوم را با اقتدار بیشتری آغاز کند.

وی ادامه داد: در بازی امروز ما در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم بعد از آن تا دقیقه ۲۵ خوب بودیم اما  بعد از آن عقب نشینی کردیم تا اینکه تیم آلومینیوم روی یک صحنه خطا که به نظرم درست هم نبود، به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: نیمه دوم خوب بودیم و در وقت‌های اضافه شانس‌های خوبی داشتیم که باور کردنی نیست که نتوانستیم استفاده کنیم و به گل برسیم.

نوید کیا بیان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک از تیم‌های خوب لیگ است اما برای مدعی شدن و موفقیت‌های بیشتر نیاز به بردهای بیشتری دارد.

سرمربی سپاهان گفت: من اینجا نیامدم که با یک یا ۲ باخت بروم و از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم تا روزی که سرمربی شدم، هیچ زمانی دست و پا نزدم و خودم را به کسی وصل نکردم.

وی درباره درگیری ولسیانی و شهباززاده توضیح داد: آن‌ها روی یک موضوع کوچک بحث می‌کردند که سروش رفیعی در این بین ترجمه کرد و به آن‌ها فهماند که اشتباه منظور یکدیگر را متوجه شدند و بعد از آن با هم دست دادند و مشکلات حل شد.

وی ادامه داد: در مجموع تیم سپاهان در بازی امروز خوب عمل کرد و من فکر نمی‌کنم هیچ تیمی مانند سپاهان توانسته باشد این‌طور آلومینیوم را تحت فشار بگذارد و روی دروازه این تیم این همه فرصت ایجاد کرده باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: من خودم را به هیچ تیمی تحمیل نکرده‌ام و تا لحظه آخر حضورم در سپاهان کارم را به نحو احسنت انجام می‌دهم. 

سپاهان اصفهان عصر امروز در مرحله یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم اراک شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی جام حذفی فوتبال تیم فوتبال سپاهان آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی جام حذفی فوتبال اراک استان مرکزی جام حذفی فوتبال تیم فوتبال سپاهان آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد