Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدارهای هفته سوم تا پنجم (پایانی) از مرحله نخست رقابت‌های گروه دوم، بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره شهید تکواندوکار مدافع حرم محسن حججی، امروز (دوشنبه - ۲۷ دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

شش تیم لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز در گروه دوم قرار داشتند که در نهایت تیم‌های لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند راهی مرحله نهایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کسب شده در هفته سوم تا پنجم به شرح زیر است:

هفته سوم
تیم پاس ۳ - تیم لوازم خانگی کن ۵
تیم شرکت پالایش نفت آبادان ۲ - تیم صنعت مس کرمان ۶
تیم معتمد - تیم پارسیان البرز - انصراف تیم پارسیان البرز

هفته چهارم
تیم پاس ۳ - تیم معتمد ۵
تیم شرکت پالایش نفت آبادان یک - تیم لوازم خانگی کن ۷
تیم پارسیان البرز - تیم صنعت مس کرمان/ انصراف تیم پارسیان البرز

هفته پنجم
تیم پاس ۵ - تیم شرکت پالایش نفت آبادان ۳
تیم معتمد ۳ - تیم صنعت مس کرمان ۵
تیم لوازم خانگی کن - تیم پارسیان البرز / انصراف تیم پارسیان البرز

کد خبر 5401769

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو باشگاه مس کرمان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد جام حذفی سردار آزمون حذف استقلال و پرسپولیس باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو تیم لوازم خانگی کن پالایش نفت آبادان تیم پارسیان البرز صنعت مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

با صعود سپاهان، این تیم در کنار تراکتور، چادرملو، ملوان، هوادار، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899965

دیگر خبرها

  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس