Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:08:43 GMT

خطیبی: غیرت و تعصب در خون بازیکنانم است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۷۱۸۱

خطیبی: غیرت و تعصب در خون بازیکنانم است

سرمربی آلومینیوم اراک تمجید و قدردانی ویژه از عملکرد بازیکنان خود در مسابقه امروز داشت و هم‌چنین از حمایت مسئولان قدردانی کرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از نتایج مهم روز نخست مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک رقم خورد و شاگردان رسول خطیبی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند سپاهان مدعی را در ضربات پنالتی حذف کنند و به جمع 8 تیم برتر رقابت صعود کردند تا روزهای رویایی ایرالکو در سطح اول فوتبال ایران با هدایت رسول خطیبی ادامه‌دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسول خطیبی بعد از پایان مسابقه امروز در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود؛ او در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: من این برد را به مردم استان مرکزی و به ویژه هواداران تعصبی و خیلی خوب ایرالکو تبریک می‌گویم که همه‌جوره پشت تیم بودند و حمایت کردند؛ درباره بازی من فکر می‌کنم که جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر کسی که کمترین اشتباه را کند، در مسائل فنی کار برایش سخت می‌شود.

 

خطیبی درباره شرایط فنی بازی گفت: دو تا نیمه اول بازی را ما من فکر کنم خیلی بهتر بازی کردیم، دقایقی تیم سپاهان هم شرایط خوب را داشت اما من فکر کنم که تمام راه‌ها را بسته بودیم و برنامه‌ای هم که برای موقعیت‌سازی داشتیم، موقعیت ساختیم اما به لحاظ این‌که استرس هم در بازیکنان بود، این اجازه را به ما نداد. من یک جمله را بگویم که خیلی خوشحالم که بازیکنان آلومینیوم غیرت، تعصب و تعهدی که به پیراهن‌شان را دارند در خون‌شان است و این برای من خیلی قابل احترام است.

 

سرمربی آلومینیوم با قدردانی از بازیکنان تیمش گفت: من از یکایک بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی به این بزرگی را بردند، آگاهانه و با ذهن خوب و واقعا باید تشکر ویژه کنم از بازیکنانم؛ تیم سپاهان یک تیم بزرگ است و چندین دوره قهرمان شده و همیشه مدعی و بالای جدول است و بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی دارد، شما خودتان دیدید که تعویضی‌هایشان چه کسانی بودند و فکر میکنم دو تیم کامل دارند ولی بازیکنان ما با این‌که می‌گویم که یکی دو نفر شاید اولین بازی‌شان بود مثل امیدی‌فر، می‌آیند و با تمام وجود در زمین کار می‌کنند.

 

وی افزود: بچه‌های باتجربه‌مان هم واقعا سنگ تمام می‌گذارند، این تیم دوست‌داشتنی است و من فکر کنم تمام مردم اراک این تیم را دوست دارند؛ حتی طرفداران دیگر تیم‌ها، از کیفیت این تیم به نیکی یاد می‌کنند و به خاطر این دوست‌داشتن مردم باید به این تیم بها داد، با این‌که می‌گویم مسئولان استانی و هیات‌مدیره با تمام وجود کار کردند و زحمت کشیدند تا تیم به این سطح برسد، اما خواهشم این است که دو برابر شود.

 

خطیبی در ادامه صحبت‌هایش خطاب به مسئولان گفت: نیم‌فصل اول هر چقدر تلاش کردند، نیم‌فصل دوم باید چندین برابر شود چون این تیم شخصیت آن را دارد که کارهای بزرگ انجام دهد و باید دوباره این جمله را بگویم و تکرار کنم، چون این بازیکنان آنقدر دوست‌داشتنی هستند و در قلب من هستند که باید تکرار کنم. آفرین می‌گویم به غیرت و تعصب بازیکنان ایرالکو.

 

رسول خطیبی در واکنش به سوال خبرنگاری درباره رشد شخصیت فوتبال اراک پاسخ داد: ما باید بزرگ و حرفه‌ای فکر کنیم، من در اروپا و کشورهای عربی بازی کردم، تیم‌هایی که در ایران بازی کردم، تیم‌های بزرگی بوده است؛ اولویت اول من ساختار است و آن حرفه‌ای بودن تیم ایرالکو است که امیدوارم مسئولان در این داستان به من بیشتر کمک کنند چون من دوست دارم این تیم از نظر سخت‌افزاری و امکانات، چون دارد و می‌تواند در سطح اول آسیا حضور داشته باشد.

 

او ادامه داد: نمی‌خواهم توقعات را بالا ببرم اما خداراشکر از زمانی که آمدم، نتایج به لطف درخشش بازیکنان، هواداران و شما و یکدلی که بود، تیم به لیگ برتری آمده و کاری کردیم که این تیم شخصیت پیدا کرده و امسال بیشتر شده است؛ من برگشتنم برای این بود که آن شخصیت را از دست ندهیم چون واقعا اینجا زحمت کشیدم، با تمام وجودم زحمت کشیدم.

 

رسول خطیبی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به شرایط ایرالکو به لحاظ امکانات توضیح داد: دوست دارم یک یادگاری دیگر در کنار نتایج بگذارم و آن هم این‌که تیم ایرالکو را از نظر حرفه‌ای و سخت‌افزاری اگر مسئولان دست من را باز بگذارند، در نیم‌فصل آینده ایرالکو را از لحاظ سخت‌افزاری سپاهان و فولاد می‌کنم. این پتانسیل را اینجا دارد و آرزوی من این است که سال بعد همه بازیکنان آرزوی‌شان این باشد که به اینجا بیایند.

رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم اراک رسول خطیبی من فکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای تیمو ورنر تمام شد

مهاجم آلمانی تاتنهام به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده این تیم در فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیمو ورنر که در جریان شکست خانگی 3 بر 2 روز یکشنبه تاتنهام مقابل آرسنال در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس دچار مصدومیت شد و در دقیقه 31 جای خود را برنان جانسون داد، این فصل دیگر نمی‌تواند برای این تیم انگلیسی به میدان برود.

آنگه پوستک‌اوغلو سرمربی تاتنهام در آستانه بازی فردا شب (پنجشنبه) تیمش با چلسی در دیداری معوقه از هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس، درباره وضعیت مهاجم آلمانی‌اش گفت: تیمو ورنر از ناحیه همستریک مصدوم شده و از آنجایی که لیگ برتر دو هفته و نیم دیگر به پایان می‌رسد، فصل برای او تمام شده است.

تیمو ورنر 28 ساله که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله با بند خرید 16 میلیون یورویی از لایپزیگ به تاتنهام پیوست، بازی با چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد را از دست خواهد داد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

باشگاه تاتنهام این ماه تصمیم خواهد گرفت که آیا بند خرید این مهاجم آلمانی را فعال کند یا خیر. او در فصل جاری در 28 بازی برای اسپرز به میدان رفته و آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد