Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان قلعه‌گنج از پیدا شدن جسد مرد ۳۵ ساله غرق شده در سیل جنوب استان کرمان پس از ساعت‌ها جست و جو خبر داد. - اخبار استانها -

مهدی شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قلعه‌گنج، با اشاره به اینکه با توجه به هشدارهای هواشناسی قبل از آغاز بارندگی در این شهرستان تمامی اقدامات لازم انجام شد اظهار داشت:با شدت گرفتن بارندگی و جاری شدن سیل ستاد بحران این شهرستان تشکیل و تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیاری از روستاهای این شهرستان دچار آبگرفتگی شدند گفت: در اسرع وقت گروه‌های امدادی آماده به کار وارد عمل شده و روستاها و منازل را از آب تخلیه کردند.

 فرماندار شهرستان قلعه‌گنج با اشاره به اینکه تخریب دو پل در ورودی روستای چاه زنگی و شمس آباد عمده مشکل این شهرستان در سیل اخیر بود، بیان کرد: پل‌های روستای چاه زنگی و شمس‌آباد در اثر بارندگی و سیل تخریب شدند که بعد از تخریب از مکان جایگزین برای عبور و مرور استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارده در اثر این سیل در بخش مسکن و کشاورزی بوده است گفت: نیروهای امدادی اعزامی در منطقه تا پایان عملیات امداد رسانی و برآورد خسارت در منطقه حضور دارند.

روایت تسنیم از امدادرسانی به مردم سیل‌زده "کروچان" استان کرمان + فیلمخسارت سیل به مناطق "رودبار جنوب" استان کرمان به روایت تصویرآخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان| راه 175 روستا بسته شد/‌ تخلیه ‌روستاهای حاشیه جازموریان/ اسکان اضطراری مردمتردد در محورهای روستایی جنوب استان کرمان با مشکل روبه‌رو است؛ باز بودن تمامی محورهای شمال استان

شهسواری بیان کرد: عصر روز گذشته پس از اینکه گزارش غرق شدن یک خودرو در سیل به ما رسید، نیروهای امدادی سریعاً به منطقه اعزام و کار امداد و نجات را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: خودرو غرق شده دو سرنشین داشته است که یکی نجات پیدا کرده و حال عمومی وی خوب است اما سرنشین دیگری مفقود شده بود که امروز عصر پس از ساعت‌ها کار جست‌وجو جسد مرد 35 ساله غرق شده پیدا شد.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان استان کرمان غرق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آمادگی گروه‌های موسیقی این منطقه برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی خبر داد و گفت: تعداد سه گروه موسیقی به منظور معرفی خرده فرهنگ‌های جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا از اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه موسیقی، یک گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی مقامی به جشنواره‌های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.

وی تنوع در موسیقی منطقه را برگرفته از استعدادهای هنرمندان دانست‌ و افزود: گروه موسیقی آوای منوجان به سرپرستی فرامرز زارعی یکی از این گروه‌های موسیقی است که به جشنواره هنری کشور قزاقستان اعزام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه موسیقی سنتی لیکوی جنوب به سرپرستی علی یونس زاده از جیرفت نیز قرار است به جشنواره هنری کشور تونس اعزام شود.

وی اظهار کرد: گروه موسیقی مقامی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی یکی دیگر از این سه گروه موسیقی است که برای شرکت در جشنواره هنری به کشور ازبکستان شهر ضامین اعزام خواهد شد.

حسینی افزود: انتخاب این سه گروه موسیقی از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره‌های هنری بین المللی با توجه به مولفه‌های اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از اعزام گروه‌های موسیقی سنتی و مقامی به این جشنواره‌های هنری را، معرفی خرده فرهنگ‌های بومی و سنتی جنوب کرمان در سطح بین‌المللی دانست که باید بیش از این مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود