Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون عمرانی فرمانداری پلدختر از اعزام تیم‌های امدادی برای امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در برف گردنه دهلیج خبر داد. - اخبار استانها -

نادیا امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  پلدختر  با اشاره به بارش برف در برخی محورهای ارتباطی این شهرستان اظهار داشت: پیرو تماس برخی همشهریان مبنی بر اینکه تعدادی خودرو در گردنه دهلیج در راه مانده‌است، تیم‌های امدادی شامل عوامل راهداری و هلال‌احمر برای امدادرسانی به خودروهای در راه مانده به گردنه دهلیج اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی سازمان‌های امدادی برای مقابله با بحران احتمالی برف در استان گیلانتیم‌های عملیاتی و امدادی هلال احمر استان یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام شدندتیم‌های امدادی استان هرمزگان جانِ دو مسافر گرفتار در "سیلاب پارسیان" را نجات دادند

وی با بیان اینکه از تعداد خودروهای در راه مانده اطلاعاتی در دست نیست، افزود: تردد در محور دهلیج شب تند محور دهلیج در مواقع بارش برف بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر از مردم و رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و چنان‌چه قصد سفر دارند زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

انتهای پیام/646/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز