Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان آمریکایی یک کاروان نظامی حامل نفت سرقت شده از سوریه را به پایگاههای خود در شمال عراق منتقل کردند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز دوشنبه اعلام کرد که نظامیان آمریکایی یک کاروان نظامی حامل نفت سرقت شده از سوریه را از گذرگاه غیرقانونی «الولید» واقع در حومه «الحسکه» به پایگاههای خود در شمال عراق انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، کاروان نظامی مذکور شامل ۱۱۱ خودرو نظامی از جمله ۶۰ خودرو حامل تجهیزات نظامی، تانکرهای نفت سرقت شده از سوریه و ۶ خودروی زرهی است.

گفتنی است که نظامیان آمریکایی ۳ ژانویه یک کاروان نظامی شامل ۱۲۸ خودروی نظامی و تانکرهای نفت سرقت شده سوریه را از گذرگاه غیرقانونی «الولید» به پایگاههای خود در شمال عراق منتقل کردند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سوریه گذرگاه الولید عراق نفت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کاروان نظامی نفت سرقت شده شمال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه