Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:50:42 GMT

لغو استقلال - پیکان ، بازی هوادار هم روی هوا!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۷۶۲۸

لغو استقلال - پیکان ، بازی هوادار هم روی هوا!

بازی استقلال - پیکان در جام حذفی با درخواست استقلال لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرار بود فردا ساعت 15:30 در استادیوم پاس قوامین برگزار شود اما بنا به درخواست باشگاه استقلال برگزار نخواهد شد. 

 

باشگاه استقلال امروز در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد برخی از بازیکنان و هم چنین کادر فنی این تیم مبتلا به کرونا شده اند و نمی توانند تیم را در بازی با پیکان همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه باشگاه استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد تاریخ جدیدی برای برگزاری این بازی تعیین کند که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.

 

 

تیم پیکان البته در برابر این خواسته باشگاه استقلال موضع گرفت و خواستار حضور  تیم امید استقلال در بازی شده بود. به هر صورت سازمان لیگ بعد از بررسی مدارک پزشکی ارایه شده از سوی باشگاه استقلال با درخواست این باشگاه موافقت کرد و این بازی فردا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار نخواهد شد.

 

ظاهرا استقلالی‌ها 15 مورد ابتلا به امیکرون را داشته اند . نکته اینجاست که این مسئله مسابقه هفته آینده آبی‌ها با هوادار را هم تحت تاثیر خود قرار خواهد داد چرا که بنابر پروتکل‌ها مبتلایان با امیکرون حداقل باید 5 روز قرنطینه باشند.

استقلال تهران پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پیکان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین