Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان راه ۲۰۰ روستا هنوز مسدود است. - اخبار استانها -

امیر ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان که از روز گذشته آغاز شد و تاکنون ادامه دارد در مناطق اورامانات، ثلاث‌باباجانی، پاوه، جوانرود و روانسر نمود بیشتری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه 200 روستا اکنون مسدود است عنوان کرد: تمام محورهای اصلی به جز دو محور ثلاث‌باباجانی شامل تازه‌آباد به سمت بزمیرآباد و تازه‌آباد به سمت شیخ‌صله، باز هستند.

ظهرابی گفت: در منطقه دالاهو گردنه سرمیل با وجود هشدارهای بسیار به دلیل تردد غیرضروری خودروها چند دستگاه حمل بار سنگین متوقف و سبب انسداد جاده شده است که در حال تلاش برای بازگشایی راه 70 تا 80 خودروی متوقف شده هستیم.

آخرین وضعیت بارش‌ برف در کرمانشاه| 22 محور روستایی مسدود است/ امدادرسانی به 75 خودروی گرفتار در برف آخرین وضعیت برفی استان کردستان به روایت تسنیم/ محورهای اصلی و راه‌های ارتباطی روستایی مسدود شد برف و باران کدام جاده‌ها را مسدود کرده است؟

وی افزود: با وجود این نیروهای امدادی هلال‌احمر در حال توزیع بسته‌های غذایی 72 ساعته هستند و نیروهای سپاه، ارتش و هلال‌احمر اقدامات خود در این مسیر را آغاز کرده‌اند.

ظهرابی با بیان اینکه برق شهر نوسود قطع است گفت: تا یک‌ساعت دیگر بارندگی در اورامات ادامه دارد و باید مسیر برای ورود نیروهای برق باز شود که اقدامات لازم برای اتصال برق را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه درباره تعطیلی مدارس برای فردا به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه دوازدهم که امتحانات نهایی دارند باید در مدرسه حاضر شوند که البته این دانش‌آموزان تنها امروز آزمون داشتند.  

انتهای پیام/832/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندگی روستایی زندگی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در تمام محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از بارش باران در تمام محورهای این استان خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محورهای لرستان در پی ورود سامانه بارشی اخیر گفت: بارش پراکندۀ باران در تمام محورهای این استان جریان دارد.

او با بیان اینکه تمام محورهای لرستان هم‌اکنون باز است، اضافه کرد: 400راهدار لرستانی با 280 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‎سنگین و سنگین در آماده‌باش هستند.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانۀ 141 تماس بگیرند و نکات ایمنی را به‌هنگام لغزندگی جاده‌ها رعایت کنند.

فعالیت سامانۀ بارشی از ظهر امروز آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت‌تأثیر قرار داده‌است و رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

سامانۀ بارشی اخیر در ر مناطق شمالی و غربی لرستان از نمود بیشتری برخوردار است و امشب جو این استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • بارش برف سنگین در روسیه (فیلم)
  • (ویدئو) بارش برف سنگین در روسیه
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • تصاویر بارش سنگین برف بهاری در این نقطه از ایران
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا