Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ سهیلا ملمولی نامزد کسب بهترین فوتسالیست زن جهان از علی کریمی به عنوان الگوی ورزشی خود نام برد و گفت: این انتظار را داشتم که نامزد بهترین بازیکن فوتسال زن جهان باشم. - اخبار استانها -

سهیلا ملمولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ایذه، درباره قرارگیری نام او در بین 10 بازیکن برتر فوتسال زن جهان اظهار داشت: این انتظار را داشتم که نامزد بهترین بازیکن فوتسال زن جهان باشم، چون از عملکرد سال گذشته خودم راضی بودم و توانستم همراه تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین گل، پاس گل و زیباترین گل لیگ را برای این تیم به ثمر برسانم و خوشحالم که این موفقیت نصیب من شد و امیدوارم که دیگر بازیکنان کشورم هم در آینده بتوانند این موفقیت را به دست بیاورند.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مورد علاقه او به فوتسال گفت: در کودکی من علاقه زیادی به فوتبال و فوتسال داشتم در خانه و کوچه همیشه همراه برادرم بازی می‌کردم و خداروشکر می‌کنم که به آرزوی خود رسیدم.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که بتوانم بهترین بازیکن جهان شوم ولی امیدوار هرکس که شایستگی این عنوان را دارد به این عنوان دست پیدا کند.

خوزستان خواستار میزبانی رقابت‌های بین المللی جام تختیروایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهانآلومینیوم اراک می‌تواند استقلال خوزستانی دیگر شود؟

این بانوی فوتبالی ایذه‌ای در خصوص علاقه خود نسبت به فوتبال گفت: از 13سالگی ورزش خودم را به صورت حرفه‌ای در شهرستان ایذه آغاز کردم و بعد از مدت کوتاهی توانستم به تیم منتخب خوزستان راه پیدا کنم و از آنجا پله‌های ترقی و پیشرفت من در ورزش شروع شد که توانستم به تیم ملی برسم و از سال 80 این افتخار را داشتم که در خدمت تیم ملی باشم.

ملمولی در خصوص ورزش خوزستان و استعدادهای این استان اظهار داشت: واقعاً استان خوزستان از لحاظ استعداد از جمله استان‌های درخشان کشور محسوب می‌شود که با وجود کمبود امکانات ورزشی، بیشترین و بهترین استعدادها را دارد و می‌تواند در عرصه ورزش ورزشکاران حرفه‌ای زیادی را به جهان معرفی کند.

 وی از حمایت خانواده و دوستان خود تقدیر کرد و گفت: من از خانواده و دوستانم در تیم ملی و باشگاه نفت آبادان خیلی تشکر می‌کنم چون من به تنهایی نمی‌توانستم جز ده بازیکن برتر جهان قرار بگیرم و با تلاش این عزیزان این امر محقق شد و امیدوارم که بتوانم با موفقیت خودم پاسخ مناسبی به رحمت آن‌ها بدهم.

انتهای پیام/ 331 /س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهترین بازیکن زن جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم

مهدی کریمی با شوت پای‌چپ نخستین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را به‌ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

تیم ملی فوتسال ایران با یک کار تمرین شده توسط ملی‌پوشان خود از روی ضربه اوت و با شلیک دیدنی مهدی کریمی، گل اول بازی را به ثمر رساندند. مهدی کریمی برای دومین مرتبه در برابر تایلند موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا را به عدد پنج رساند.

کد خبر 748826

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن