Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@00:18:40 GMT

قرارگاه خدمت در رباط کریم راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۷۸۱۲

قرارگاه خدمت در رباط کریم راه‌اندازی می‌شود

گروه استان‌ها- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای تسریع در امور، تأمین نیازها و رفع مشکلات شهر پرند قرارگاه خدمت در شهرستان راه‌اندازی می‌شود و رشد و توسعه را با سرعت بیشتر و به صورت جهادی پیش می‌بریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، علیرضا جعفری عصر امروز در بازدید از شهر پرند اظهار داشت: شهر پرند مولود دولت و انقلاب اسلامی است و از آنجا که سفرهای ابتدایی مسئولیت را از این شهر آغاز کردم با خود عهد کردم تا با شاخص‌های این مرد میدان و جهادی تلاش کنم تا مرد عمل باشم و از فرصت خدمت استفاده کنم و در راه خدا و برای رضای خدا در سایه امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب به مردم خدمت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تأسف می‌خورم که با ساخت این تعداد وسیع مسکن در قالب مسکن مهر و اقدام ملی و این انبوه جمعیتی چرا مدیران قبل کارها را پشت گوش انداختند و مردم و شهروندان عزیز شهر پرند را از بسیاری از زیرساخت‌ها و سرانه‌ها محروم کردند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با سرعت بیشتر و جهادی، کم و کاستی‌ها و مشکلات مردم را حل کنیم و شرایط را برای زیست شهری خوب فراهم کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: درست است وظیفه اصلی ما ساخت مسکن است ولی این اقدام نباید به تنهایی صورت گیرد و می‌بایست با این ساخت‌وسازها که نیاز اصلی و مبرم مردم به عنوان یک سرپناه و خانه است به طور متوازن و همزمان مباحث زیرساخت‌ها و سرانه‌های شهری ایجاد و توسعه یابد تا مردم نیازهای اولیه خود را در شهر مهیا ببینند و به دور از دغدغه و نگرانی در یک شهر زندگی خوبی را رقم بزنند.

جعفری با اشاره به تسریع در امور تأمین نیازها و رفع مشکلات شهر پرند تصریح کرد: قرارگاه خدمت در شهرستان راه‌اندازی می‌کنیم که فرمانده این قرارگاه خدمت شخص فرماندار خواهد بود و شرکت عمران با جلساتی با تمام ادارات و انبوه سازان، سازندگان و سرمایه گذاران همچنین کارشناسان برگزار کنند و موضوعات مختلف را به عنوان مشکلات پیش رو و موانع احصا کنند و بعد طی جلسه ای با امام جمعه و فرمانده سپاه پرند موارد را بررسی و لیست بندی با اولویت و زمان بندی به همراه پیشنهاد‌های خلاقانه و ایده پردازی امضا کنند و برای بنده ارسال کنند و بنده هرجا نیاز به امضا تفاهم نامه و اخذ مجوز و مصوبه باشد با وزارت راه و شهرسازی همچنین وزارت کشور موارد را پیگیری و با رفع موانع تولید مسکن مسیر را برای رشد و توسعه با سرعت بیشتر و به صورت جهادی پیش می‌بریم.

وی در ادامه عنوان کرد: در مسیر توسعه هر قانون و مصوبه‌ای که خود مانع پیشرفت و توسعه است و باید مورد بررسی و بازنگری یا اخذ مجوز و قانون‌گذاری و تفاهماتی در شورای عالی شهرسازی، بنیاد مسکن، بانک مسکن و سایر ارگان‌ها قرار گیرد و با هم افزایی مدیران تلاش کنیم به صورت جهادی زمان ازدست رفته و تأخیر را تا حدودی جبران کنیم و خدمات را به مردم ارائه دهیم و در این مسیر شرمنده خون شهدا، مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری نباشیم و با ارائه کار خوب و مناسبت با کیفیت و استانداردهای ملی و جهانی در جلب رضایتمندی مردم کوشا باشیم.

جعفری با توجه به نقش مدیران گفت: ما در دولت سیزدهم که دولت انقلابی و جهادی است مدیر بهانه گیر نمی‌خواهیم، ما مدیری می‌خواهیم که جسارت در تصمیم داشته باشد و برای خدمت به مردم تصمیم به هنگام بگیرد و وارد عرصه میدان جهاد شود و کار را پیش ببرد و مشکلات مردم را حل کند وقتی مدیر ی این‌گونه با سلامت به مردم خدمت می‌کند و رضایتمندی مردم را حاصل می‌کند مورد تأیید و حمایت ما قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران ابراز کرد: مردم فهیم ما از سال 92 منتظر تحویل مسکن‌های خود در طی این سال‌ها بوده‌اند حال اینکه چه تصمیماتی در دولت‌های قبل گرفته شد و پروژه‌ها خوابید و راکد ماند برای گذشته است، حال باید با این دولت انقلابی ببینیم چه کار ی می‌شود انجام داد آن را انجام دهیم تا در اسرع وقت مردم و متقاضیان به مسکن و خانه‌های خود برسند و تحویل بگیرند و دغدغه آن‌ها را کاهش دهیم و روزنه امید را در دل آن‌ها روشن کنیم، همچنین آرامش را به خانه‌های آنها هدیه کنیم.

وی در ادامه گفت: در راه توسعه و ساخت و تولید مسکن در سه مسیر حرکت می‌کنیم یکی تولید مسکن به دست انبوه سازان و سازندگان و سرمایه گذاران، دوم اقدام به آماده سازی و نصب زیر ساخت اعم از آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات، سوم اقدام به ساخت و احداث سرانه‌های مورد نیاز شهروندان فهیم شهر پرند که حداقل‌های حقوق شهروندی آنان است و باید همزمان مهیا شود تا شهری بسازیم با زیست مطلوب شهروندی و رضایتمندی مردم را ببینیم و اگر این اقدامات همزمان صورت نگیرد به جای جلب رضایتمندی عدم رضایت مردم را فراهم می‌کند.

جعفری در بازدید میدانی که از پروژه مترو پرند و سطح شهر داشت ابراز داشت: تا این لحظه به فکر این بودم که از خود شهر درآمد کسب کنیم و خرج توسعه شهر کنیم ولی الان طی بازدیدی که از شهر داشتم یقین پیدا کردم که با توجه به ظرفیت‌های این شهر بزرگ و زیبا می‌توان خیلی از مشکلات را با درآمدزایی از خود شهر برای حل مشکلات خود شهر استفاده کرد و این ظرفیت فراتر از مشکلات است و به امید خدا در آینده نزدیک شاهد تحول خوبی در شهر پرند به دور از دغدغه و مشکلات برای مردم خوب شهر خواهیم بود.

بهشت پرندگان مهاجر در خطر تبدیل شدن به قتلگاه پرندگان وعده‌های اجرای گام آخر پروژه متروی پرند همچنان روی کاغذ! مراسم تودیع و معارفه فرماندهان حوزه بسیج شهر پرند برگزار شد وزیر جهاد کشاورزی از یک واحد تولیدکننده واکسن آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در البرز بازدید کردند

معاون وزیر راه و شهرسازی در زمینه راه اندازی مترو گفت: طبق بازدیدی که از پروژه مترو و جلسه‌ای که با پیمانکاران آن داشتیم مقرر شد پیمانکار این پروژه طی جلسه ای با مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت عمران پرند تمام موارد و مشکلات و موانعی که تاکنون باعث تاخیر در افتتاح این پروژه ملی شده است مورد بررسی و مباحث کارشناسی قرار دهد و همچین طبق یک لیست متشکل از مشکلات، موانع، هزینه‌ها ، توافقات و تفاهم نامه‌ها از جمله مترو پرند با لیست زمان بندی برای افتتاح قرارگاه خدمت تهیه و تا 10 بهمن ماه برای بنده ارسال شود تا کار اجرایی آن آغاز و تاریخ افتتاح مشخص شود.

جعفری در پایان تاکید کرد: در مسیر خدمت می‌بایست ما مدیران با ریل گذاری صحیح راه را برای توسعه شهر و خدمت به مردم مهیا کنیم و یک نقشه راه در امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سایر موضوعات ترسیم شود و تمام مدیران در این ریل و مسیر حرکت کنند و با حس خدمت جهادی پای کار مردم باشند و هر کجا نیاز به بازکردن مسیر و رفع موانع و اخذ مجوز و مصوبه همچنین تفاهم نامه‌ای بود ما هستیم و از این فرصت خدمت برای مردم خوب و احیای حس خوب و زندگی خوب بهره می‌بریم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه و شهرسازی قرارگاه خدمت راه اندازی شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور نمایندگان بخش‌های خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت تجهیزات پزشکی کشور به ریاست رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امین‌رضا خالقیان دبیر نمایشگاه با برشمردن اقدامات انجام شده تاکنون، در خصوص فعالیت کمیته‌های رویدادهای جانبی نمایشگاه توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه نمایندگان تشکل‌های حوزه وزارت بهداشت، وزارت صمت، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی روند اقدامات انجام شده را تشریح نمودند.

نمایندگان بخش خصوصی حوزه تجهیزات پزشکی ضمن بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای برگزاری پرثمر و حضور حداکثری اعضای تشکل‌های خود در این نمایشگاه، خواستار حمایت‌های ویژه توسط نهادهای مرتبط در این نمایشگاه شدند.

در ادامه این جلسه مقرر شد، نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت صمت و همچنین معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در ایام ۴ روزه نمایشگاه با هدف پاسخگویی و رفع موانع مخاطبان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام به راه اندازی میز خدمت نموده و راهنمایی‌های لازم در خصوص قانون جهش تولید را به عمل آورند.

از دیگر مصوبات این نشست، برگزاری رویدادهای داخلی و بین‌المللی در حاشیه نمایشگاه با حمایت‌های معاونت علمی و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی بود. همچنین مقرر شد صندوق نوآوری و شکوفایی میزان و نحوه حمایت مالی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه را اعلام نماید.

در ادامه مصوبات مقرر شد نماینده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران نسبت به پیگیری ارائه تخفیفات ویژه در اجاره بهای زمین این دوره از نمایشگاه، اقدام لازم را به عمل آورد.

در پایان مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه، گفت: قطعاً با حمایت تمامی ذی نفعان حوزه سلامت، برگزاری این دوره از نمایشگاه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی ارتقا قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث، ۲۹ اردیبهشت تا یک خرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088604 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل