Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بحث جدایی سردار آزمون مهاجم ایرانی از تیم زنیت در نقل و انتقالات زمستانی وارد مرحله جدیدی شده است. از یک سو رسانه‌های ایتالیا تاکید دارند باشگاه یوونتوس در حال مذاکره و ارائه پیشنهادات مختلف برای جذب آزمون است و از سوی دیگر رسانه‌های روسیه به نقل از مقامات باشگاه زنیت، این خبرها را تکذیب می‌کنند!

آزمون در حال حاضر در اردوی نیم فصل زنیت در امارات حضور دارد و این موضوع بر گمانه زنی‌های ادامه کار با تیم زنیت تا پایان فصل افزوده است اما خبرهای رسانه‌های ایتالیایی حاکی از روی دیگر ماجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الکساندر مدودف» مدیر باشگاه زنیت دو روز پیش در مصاحبه‌ای تاکید کرد که آزمون به احتمال ۹۹ درصد در زنیت می‌ماند و در نقل و انتقالات زمستانی جایی نمی‌رود!

هرچند به نظر می‌رسید این اظهارنظر آب پاکی زنیت روی دست مشتریان آزمون از جمله تیم المپیک لیون فرانسه و یوونتوس باشد اما ظاهراً این دو باشگاه هنوز دست بردار نیستند.

امروز نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا از ارائه پیشنهادات جدید یوونتوس به زنیت برای جذب آزمون خبر داد و تاکید کرد که مهاجم تیم ملی ایران دوست دارد در همین پنجره نقل و انتقالاتی روانه تورین شود.

این خبر امیدواری‌ها را از انتقال زمستانی آزمون و جدایی او از زنیت افزایش داد اما «مدودوف» مدیر باشگاه زنیت بار دیگر آن را تکذیب کرد!

مدودوف در گفتگو با سایت eurostavka روسیه در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکراتی بین زنیت و یوونتوس برای انتقال آزمون وجود دارد؟ گفت: بارها گفته‌ام که هیچ مذاکره‌ای با یوونتوس وجود ندارد.

مدیر باشگاه زنیت همچنین در پاسخ به این سئوال سایت روسی که آیا پیشنهادی از سوی باشگاه‌های دیگر برای انتقال سردار وجود دارد؟ تاکید کرد: ما نه در مورد فرآیندها، بلکه در مورد نتایج اظهار نظر می‌کنیم.

هرچند آینده سردار آزمون و اینکه آیا او تا پایان فصل در زنیت می‌ماند یا نه مشخص نیست اما همانطور که نشریه توتو اسپورت ایتالیا نوشته بود، به نظر می‌رسد معامله با روس‌ها کار ساده ای در فوتبال نیست و با وجود مشتریان جدی برای این مهاجم تیم ملی ایران، شرایط سختی پیش روی او برای جدایی قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون یوونتوس سردار آزمون یوونتوس باشگاه زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!

 جورجو کیه‌لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ‏می‌گوید راز جدایی او از رئال مادرید را می‌داند. ‏

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از ‏سال‌ها درخشش استثنایی برای سفیدپوشان مادرید، یکی از اتفاقات ‏بزرگ دنیای فوتبال بود. ‏

درحالی‌که بسیاری از رئالی‌ها باورشان نمی‌شد که رونالدو را با پیراهنی ‏دیگر به‌جز پیراهن تیم‌شان بینند، سی آر سون با آن‌ها خداحافظی کرد ‏و به تورین رفت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.‏

جورجو کیه‌لینی از ستاره‌های یوونتوس بود که از 2018 تا 2021 در این ‏تیم با کریستیانو بازی کرد. او امروز در یک مصاحبه درباره آن روزها ‏صحبت کرد و گفت می‌داند علت اصلی جدایی رونالدو از رئال و ‏پیوستنش به یووه چه بود. ‏

کیه‌لینی در این باره گفت: «این‌که من در یوونتوسی کاپیتان بودم که ‏کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کرد، برایم افتخار بود. یک فرصت ‏منحصربه‌فرد. من رونالدو را واقعاً تحسین می‌کنم. در سال‌هایی که در ‏یووه بودیم، هیچ نکته منفی‌ای از او ندیدم. کریستیانو با بقیه فرق ‏دارد. کاملاً مشخص است که او یک فوتبالیست خاص است. ولی با ‏این حال، زمانی‌که تیم یا هم‌تیمی‌ها به او نیاز دارند، هیچ‌وقت نه ‏نمی‌گوید و خودش را کنار نمی‌کشد؛ حتی در غذاخوری باشگاه.» ‏

کیه‌لینی درباره علت جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید گفت: «ببینید کریستیانو به‌عنوان یک ابرستاره روحیه خاصی دارد. او برای ‏همه احترام قائل است؛ ولی غرور عجیب و غریبی دارد که می‌توانم آن ‏را عزت نفس توصیف کنم. رونالدو می‌خواست دنیا را تکان بدهد. ‏می‌خواست به همه ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و به‌خاطر رئال مادرید نیست که چنین ستاره بزرگی شده است.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد