Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یدالله شکری» دوشنبه شب در گفت و گو،با خبرنگار ایرنا، افزود: با پایان تعمیرات شبکه برق، آب و برق روستاهای بخش زمکان و شهر میرآباد و برق مجتمع آبرسانی این محور و برق چاه میرهومر به عنوان تامین کننده آب شرب شهر تازه آباد و ۶ روستای مسیر نیز وصل و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه برق ازگله و روستاهای محور نیز وصل شده، اضافه کرد: اکنون ۷۲ روستای شهرستان با مشکل قطعی برق مواجه هستند که به دلیل بارش سنگین و برف روبی نشدن راه‌های دسترسی ، هنوز برق این تعداد روستا وصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکری با بیان اینکه تردد در محور اصلی ثلاث باباجانی به جوانرود در جریان است، اظهار داشت: مسیر دسترسی شیخ صله با تازه آباد نیز برف روبی شده و پنج کیلومتر از آن باقی مانده است که عملیات برف روبی آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: برای تسریع در بازگشایی جاده ها و انتقال نیروهای فنی اداره برق به محل خرابی ها در مسیر خانه شور ، تیپ تکاور انصارالرسول(ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران نیزوارد عمل شد و چند دستگاه نفربر زرهی نیز بکارگیری شدند.

شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی بارش برف قطع برق تازه آباد کرمانشاه شکری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی بارش برف قطع برق تازه آباد کرمانشاه شکری ثلاث باباجانی تازه آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری شهرستان در محل گلزار شهدای پیرانشهر برگزار شد.

همچنین به این مناسبت مراسم دیگری نیز با حضور جمعی از مسئولین و معلمین این شهرستان برگزار شد.

اجرای سرود و سخنرانی مسئولین و اهدای جوایز به معلمین نمونه از جمله برنامه های مهم این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "