Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم طی مراسمی با حضور معاون دانشگاه پیام نور کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین رجب اکبرزاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور قم معرفی و از زحمات چندین ساله محمدعلی حسینی تقدیر به عمل آمد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان قم امروز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور محمد جمال زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های دانشگاه پیام نور در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال‌زاده در این مراسم اظهار کرد: باید از ظرفیت دانشگاه برای رفع مشکلات جامعه و ارائه راهکار برای برطرف کردن کمبودها به ویژه آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

وی افزود: استان قم دارای ظرفیت های بالایی است که از جمله آن ها می‌توان به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مراکز حوزوی و مدارس علمیه اشاره کرد بنابراین با استفاده از این ظرفیت‌ها می توان در الگوسازی و تربیت نقش‌های موفقی را ایفا کرد.

جمال زاده با اشاره به تغییر رئیس دانشگاه پیام نور استان قم بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین اکبرزاده ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان قم از بدنه دانشگاه و دارای رزومه مطلوب است و سابقه مناسبی را از مسئولیت‌های قبلی خود به جای گذاشته است.

معاون دانشگاه پیام نور، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات محمد علی حسینی رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان قم، با اهدای حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، حجت ‌الاسلام والمسلمین رجب اکبرزاده را به عنوان رئیس جدید این دانشگاه در استان قم معرفی کرد.

اکبرزاده پیش از این در سمت‌های ریاست دانشگاه پیام نور استان، معاون استان، ریاست مرکز و واحد، مدیرگروه معارف اسلامی و غیره مسئولیت داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی دانشگاه پيام نور دانشگاه پیام نور استان قم رئیس دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم