Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری ۳ نفر از عوامل ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان سیرجان خبر داد.   محسن نیک ورز از دستگیری ۳ نفر از عوامل ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته ساکنان یکی از مناطق سیرجان شاهد ایجاد رعب و وحشت از ناحیه چند متهم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با بیان اینکه متهمان جهت درگیری و نزاع با شخصی که سابقه نزاع قبلی داشتند به این محله آمده بودند، گفت: البته این افراد به هدفشان که ایجاد درگیری با طرف مقابل بوده است نمی‌رسند، اما به تعدادی از خودرو‌های ساکنین منطقه خسارت‌هایی وارد می‌کنند.

نیک ورز خاطرنشان ساخت: بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار دادستانی و پلیس اطلاعات و پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و ظرف کمتر از ۴۸ ساعت متهمان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: دستگیری و مجازات عاملان این رفتار‌های خشن درس عبرتی خواهد بود برای کسانی که قصد ارتکاب رفتار مجرمانه مشابه را دارند.

دادستان سیرجان اعلام کرد: برخورد با جرایم خشن و جرایمی که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازد در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار دارد و دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری رعب و وحشت اخبار حوادث دستگیری بازداشت رعب و وحشت سیرجان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فیلم بازار آزاد دنیا جهانبخت فال ساسی مانکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد