Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی، عصر دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر افزود: امسال بی‌توجهی‌های بسیاری به تیم پرسپولیس شد که جای تاسف دارد اما امیدوارم بزودی این مشکلات برطرف شود.
وی هشدار داد: هنوز تا گرفتن جام راه زیادی مانده است و در صورت رفع نشدن این مشکلات از سوی باشگاه، وارد گام([فاز) بحران جدی در تیم خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی همچین در باره دیدار امروز مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در جام حذفی گل نخوردن و داشتن تمرکز بالا مهمترین نکته است و ما امروز با عملکرد خوب خط دفاعی خود اجازه خلق موقعیت به حریف را ندادیم و به یُمن استفاده خوب از موقعیت‌های خود به پیروزی رسیدیم.

وی در باره کیفیت زمین چمن فولادشهر در دیدار امروز تصریح کرد: شرایط زمین‌های چمن مسابقات در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته اُفت زیادی داشته است و امروز بازی کردن برای ما در این زمین، کار سختی بود.
وی ادامه داد: این که هر زمین پیشنهاد شده توسط افراد، بدون رعایت استانداردهای فوتبالی برای استفاده در بازی انتخاب می‌شود نشان از این دارد که در زمینه امکانات، مدیریت درستی وجود ندارد.
سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تاجیک این تیم خاطرنشان کرد: شروع خوبی با آنها داشتیم و آنها با وجود سنِ کمی که دارند آینده خوبی در پیش خواهند داشت و امروز با مدیریت خوبی که در بازی داشتیم توانستیم از این بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم.
به گزارش ایرنا، پرسپولیس تهران امروز دوشنبه در دیداری مقابل میزبان خود ذوب‌آهن اصفهان با نتیه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
گل‌های این دیدار را وحید امیری و مهدی عبدی به ثمر رساندند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس جام حذفی فوتبال ذوب آهن اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جام حذفی فوتبال ذوب آهن باشگاه پرسپولیس جام حذفی فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار پرسپولیس آلومنیوم و پرسپولیس
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • (ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک