Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - داود خوش‌شکن گفت: هم اکنون ۳۰ مرکز شامل بیمارستان، کلینیک و درمانگاه در مشهد مجوز گردشگری سلامت دارند که از این تعداد هشت بیمارستان شامل خاتم الانبیا (ص)، امام رضا (ع)، ولایت، شهید هاشمی‌نژاد، طالقانی، قائم (عج) و بیمارستان‌های شیخ و اکبر در حوزه کودکان به صورت دولتی و بقیه در بخش خصوصی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبق شیوه نامه جدید هر بیمارستان، درمانگاه و یا کلینیک می‌تواند با رعایت استاندارد‌های لازم مجوز گردشگری سلامت را بگیرد، اما برای مطب‌های پزشکی که کار زیبایی انجام می‌دهند، هنوز شیوه نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت ابلاغ نشده است.

وی از سه برابر شدن تعداد شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت در مشهد خبر داد که اکنون ۱۰۰ شرکت گردشگری بدین منظور فعالیت دارند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط پاندمی کرونا و با انتشار سویه اومیکرون، ورود گردشگران سلامت از کشور‌های پرخطر مانند انگلستان، دانمارک و آلمان به کشور و نیز مشهد ممنوع است، اما ورود اتباع دیگر کشور‌ها مشروط به داشتن آزمایش پی. سی. آر منفی طی ۴۸ ساعت پیش از آن و گواهی تزریق واکسن امکان پذیر است که کشور‌های عراق، پاکستان و افغانستان نیز در این زمره قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بخش خصوصی گردشگری سلامت وزارت بهداشت گردشگری سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر