Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- مشکات الزهرا صفی،  تنیسور کشورمان با نتایج درخشانی که در تورنمنت جهانی زیر ۱۸ سال به دست آورد، در جمع ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا قرار گرفته است.  تنیسور ایرانی در حالی در رده ۸۷ دنیا قرار گرفته است که تاکنون هیچ یک از بازیکنان ایرانی موفق به کسب چنین جایگاهی نشده‌اند. قرار گرفتن در جمع ۱۰۰ بازیکن برتر دنیا باعث شد تا مشکات الزهرا صفی به رقابت‌های معتبر گرند اسلم جوانان راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مسابقات سال آینده در استرالیا برگزار می‌شود.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس درباره موفقیت مشکات الزهرا صفی گفت: مشکات الزهرا صفی به عنوان اولین بانوی ایرانی قرار است در رقابت‌های گرنداسلم شرکت کند. حضور او در این مسابقات نشان دهنده این است که حجاب محدودیت نیست و بانوان ایرانی می‌توانند با حجاب در سطوح بالای ورزش فعالیت کند. 

فدراسیون تنیس سال‌ها می‌شود که با مشکل کمبود زمین مواجه است، برای رفع این مشکل چه برنامه‌ای دارید؟

من با وزیر ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه بار‌ها در خصوص زمین‌های فدراسیون تنیس جلساتی را برگزار کرده ام. در جلسه‌ای که با سجادی داشتم، قرار شد بخشی از زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب به فدراسیون تنیس اختصاص پیدا کند و ما دیگر مجبور نیستیم برای تمرین زمین اجاره کنیم. فدراسیون تنیس نزدیک به ۲ سال می‌شود که از حداقل امکانات محروم است. امیدوارم تا پایان امسال زمین‌های تنیس به فدراسیون بازگردانده شود. زمانی زمین تنیس مجموعه ورزشی آزادی، استقلال و شیرودی در اختیار فدراسیون تنیس بود، اما اکنون این زمین‌ها در اختیار فدراسیون تنیس نیست.

چه برنامه‌ای برای ساخت زمین در ورزشگاه آزادی دارید؟

واگذاری زمین‌های تنیس به فدراسیونها از طرف شرکت توسعه و تجهیز برای ساخت مجموعه نبوده است، بلکه صرفا شهرکی از فدراسیون‌های ورزشی در آن احداث شده است. ما بار‌ها درخواست خودمان را داده ایم و می‌خواهیم از زمین‌های موجود نهایت استفاده را ببریم. اگر قرار است مسابقات دیویس کاپ سال بعد برگزار شود،  ما باید تقاضای میزبانی دهیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا،  فدراسیون جهانی تنیس در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخت گیری‌های خاصی دارد. ما باید کمپ تیم‌های ملی را برای فدراسیون تنیس ایجاد کنیم تا این کمپ  در اختیار فدراسیون باشد.

بیشتر بخوانید

صالحی امیری: عملکرد فدراسیون تنیس رو به جلو است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس وزارت ورزش و جوانان مشکات الزهرا صفی فدراسیون تنیس زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد، برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

کد خبر 749719

دیگر خبرها

  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند