Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: باید از هر گونه ساخت و ساز غیر قانونی جلوگیری شود.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان البرز در گفت‌وگو با اخبار سیما با موضوع ساخت و ساز‌های انجام شده در بستر رود چالوس گفت: در خصوص ساخت و ساز‌های جدید با قاطعیت برخورد کردیم و از هر گونه ساخت و ساز جدید جلوگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: در خصوص ساخت و ساز‌هایی که قبلا و در طول سالیان گذشته در بستر رودخانه صورت گرفته بود علامت گذاری شده و ساخت و ساز‌هایی که در این حوزه در حدود ۱۲ کیلومتر از آب گیر بیلقان به طرف سد کرج انجام شده شناسایی شده اند.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: دستگاه‌هایی که ساخت و ساز داشته اند شناسایی شده که حدود ۳۸۴ بنا در این حوزه هستند که در حریم رودخانه ساخته شده اند و باید رفع تصرف و آزاد سازی شوند. اخطار لازم هم داده شده است.

بیشتر بخوانید: دستورات مهم رئیس عدلیه درخصوص موضوع چالش‌برانگیز تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی زراعی و کشاورزی/ بنای مربوط به قوه قضاییه در حاشیه رود چالوس تخریب شود

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری البرز ساخت و ساز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری البرز ساخت و ساز رئیس کل دادگستری استان البرز ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم

دریافت 155 MB

به گزارش خبرگزاری مهر؛ چالش اسناد رفسنجان یکی از مشکلات مهم در جزیره قشم بود که بر اساس آن از حدود ۵۰ سال قبل ۷ هزار و ۱۴۲ فقره سند موسوم به اسناد رفسنجان بدون تعیین محدود دقیق تحویل افراد شده بود که این موضوع هم مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و هم موانعی را در پیشبرد عمران و آبادانی این جزیره ایجاد کرده بود.

کد خبر 6095556

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم