Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان – البخیتی، ار رهبران جنبش انصارالله یمن در سخنانی از هشدار به ابوظبی در خصوص ادامه تجاوز به یمن خبر داد.

البخیتی در مصاحبه با المیادین گفت: امارات بر تجاوز خود بر یمن پافشاری می‌کند.

او در ادامه افزود: عملیات امروز، تنها یک سرآغاز برای هدف قرار دادن عمیف خاک امارات بود و ما به ابوظبی نسبت به ادامه تجاوز‌ها هشدار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه از امارات انتظار می‌رود، آن است که پس از آنکه به این کشور فرصت خروج تدریجی را دادیم، از یمن خارج شود.

گفتنی است ساعتی پیش یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد در پاسخ به تنش‌های آمریکایی – سعودی و اماراتی، نیرو‌های مسلح این کشور توانستند، عملیات منحصر به فرد موفقی را به انجام برسانند.

وی گفت: طی عملیات «توفان یمن» فرودگاه‌های دبی و ابوظبی و نیز پالایشگاه نفت در مصفح واقع در ابوظبی در کنار شماری از پایگاه‌ها و تاسیسات حساس امارات هدف گرفته شدند.

او همچنین گفت: این عملیات را با موفقیت با پرتاب ۵ موشک بالستیک بالدار و نیز شماری پهپاد به انجام رسید. نیرو‌های مسلح یمن امروز آنچه را که به کشور‌های متجاوز وعده داده بودند، مبنی بر اینکه ضربات دردناک تری خواهند خورد، اجرایی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله ابوظبی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن