Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1500طرح عمرانی و اقتصادی از سال 98 تاکنون به همت سپاه فتح در مناطق استان عملیاتی شده است.

سردار حمید خرم‌دل در همایش افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویان کمیته امداد و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، با اشاره به سفر سردار سلامی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی به استان در سال 1398 افزود: در این سفر مصوباتی ابلاغ شد که امروز با عملیاتی شدن این مصوبات در بحث جهیزیه ،آب رسانی، ساخت مسکن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..شاهد رضایت مندی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه هم افزایی با ادارات و نهادهای مختلف موضوع مورد نظر سپاه فتح در استان است، اظهار کرد: ۷۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار اکنون در استان فعالیت می کنند و از سال ۹۸ بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی را توانسته ایم به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساخت ۴۰ خانه عالم، کتابخانه، ۳۵ طرح آبرسانی، تکمیل ۱۵۰ خانه نیازمندان در سی سخت ، ساخت جامع القرآن، درمانگاه، ایجاد ۶۰ کیلومتر جاده، ۷ یادمان شهدا و مصلی از جمله کارهایی است که توسط سپاه و گروه های جهادی در کهگیلویه و بویراحمد بعد از سفر سردار سلامی به سرانجام رسیده است.

خرم دل تصریح کرد: در بحث اهدای جهیزیه کارهای خوبی انجام شد و در سال ۱۴۰۱ نیز ۳ هزار سری جهیزیه به استان تعلق می گیرد که بین اقشار نیازمند توزیع و این جهیزیه ها به قشر خاصی تعلق ندارد.

وی با اشاره به توزیع بسته های مختلف در میان مردم استان ادامه داد: توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی،۳ هزار بسته لوازم التحریر، ۶ هزار بسته ورزشی ، ۱۰۰ سیستم صوتی،۷۰۰ بسته ورزشی فرهنگی،توزیع بیش از یک میلیون ماسک، و توزیع ۳۵۰۰ بسته بهداشتی در میان مردم استان از وظایفی بوده که توانستیم در آن اهتمام و به مردم خدمت کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۵۶۱ صندوق قرض الحسنه فعال در استان راه اندازی شده است که تا کنون ۵ هزار فقره وام به مردم پرداخت و بالغ بر ۳ هزار نفر عضو ادارد.

خرم‌دل با اشاره به فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: ۵ دهستان تحت پوشش قرارگاه پیشرفت آبادانی است که در جهت محرومیت زدایی کارهایی در آنها در حال انجام است ، تلاش داریم این تعداد را در سال بعد به ۱۴ روستا برسانیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه سردار حزنی نگاه ویژه به استان دارند و در نظر داریم ۸ هزار سرویس بهداشتی برای نیازمندان در سال جدید احداث کنیم، بیان کرد: در بحث بیماران سرطانی و صعب العلاج نیز فعالیت هایی انجام شده است که تلاش می‌کنیم در سال آینده مبالغ بیشتری را جهت کمک رسانی به مردم استان جذب کنیم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد سپاه فتح فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد جهيزيه مسكن کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد