Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ذوب آهن توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.  

محمود کلهر،  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس برتری عددی نسبت به حریف خود داشت. ذوب آهن نیز در بازی‌های قبلی خود نتایج خوبی نگرفته بود. خط دفاعی ذوب آهن باز بازی کرد و همین موضوع به سرخپوشان کمک کرد تا بتوانند از فضا‌های پشت دفاع حریف به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درباره ترکیب تیم پرسپولیس و عملکرد مهدی عبدی چه نظری دارید؟  

مهدی عبدی هر چه بیشتر بازی می‌کند،  گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند. به نظرم گل محمدی باید بیشتر از این بازیکن استفاده کند  زیرا داشتن چنین بازیکن گلزنی برای هر تیمی یک نعمت است. عبدی همیشه در محوطه جریمه حضور دارد و می‌تواند موقعیت‌های زیادی را تبدیل به گل کند. به هر حال  تیم پرسپولیس از کناره‌ها و عمق به خوبی از پس تیم ذوب آهن برآمد و نسبت به حریف کاملا برتری داشت. علاوه بر این، گل‌های زیاد پرسپولیس نوید دهنده روز‌های خوب برای تیم است.  

بیشتر بخوانید

ذوب آهن صفر - پرسپولیس ۳/ سرخ‌ها به یک چهارم نهایی رسیدند+ عکس و فیلم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محمود کلهر جام حذفی فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است هنوز جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی از مدیران نیز بدون توجه به این موضوع سکوت کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره رقابت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ ما چیزی جز رقابت بین این دو نفر نمی‌بینیم و هر تیمی گاف بدهد قطعاً تیم دیگر جایش را می‌گیرد. باید دید کدام‌یک از آنها شرایط خوب‌شان را حفظ می‌کنند. مسلماً بار استرس و فشار روی استقلال بیشتر از پرسپولیس است. امیدوارم این رقابت همینطور پیش برود و هر تیمی که شرایط بهتری دارد، به قهرمانی برسد.

وی در ادامه افزود: حسم می‌گوید یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دیدارهای پیش رو گاف می‌دهد و اینطور نیست که هر چهار بازی‌شان را ببرند. هم استقلال ممکن است گاف بدهد و هم پرسپولیس. یکی از این دو تیم در چهار بازی باقیمانده گاف می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دیدارهای فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور بانوان به تسنیم گفت: اینها تصمیم‌هایی است که اعضای کمیته انضباطی گرفته‌اند و تخصصی ندارم که نظر بدهم. حتماً اتفاق‌هایی افتاده است که چنین آرایی داده‌اند. خدا را شکر که حداقل بانوان حضور دارند و می‌توانند بازی‌ها را ببینند.

عزیزی راجع به عملکرد تیم‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: هنوز سایه جادوگری را فوتبال در می‌بینم. در گذشته با این قضیه برخورد داشتم و دیده بودم و هنوز در لیگ ما جادوگری وجود دارد و به اصطلاح خودشان دنبال در آوردن کار هستند. بوی جادوگری در فوتبال ایران را حس می‌کنم! فوتبال ما سال‌هاست که گرفتار چنین موضوعاتی شده و زمانی که خودم بازی می‌کردم از نزدیک لمس کردم. نمی‌دانم چرا یکسری از مدیران ما خبر دارند که کارهای جادوگری انجام می‌شود، ولی حرفی درباره‌اش نمی‌زنند و سکوت کرده‌اند. این مدیران می‌دانند چه اتفاقاتی در تیم‌های‌شان می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد