Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@14:30:36 GMT

روسیه توافقات جدید با سوریه امضا کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۹۲۹۲

روسیه توافقات جدید با سوریه امضا کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این توافقات جدید از زبان گریفوری مرادوف، نماینده دائم منطقه کریمه به ریاست روسیه اعلام شد.

پیشتر یک هیئت رسمی دولتی سوریه به ریاست محمد سامر الخلیل، وزیر اقتصاد و تجارت خارجه وارد کریمه روسیه شد تا به بررسی جوانب همکاری اقتصادی و تجاری دو طرف بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادوف درباره نتایج مذاکرات با طرف سوری گفت: در سطح نهاد‌های اقتصادی همکاری‌هایی هست و بنادر کریمه با بندر لاذقیه توافقنامه امضا کردند.

این مسؤول روس اشاره کرد، بندر یالتا در شبه جزیره کریمه روسیه و لاذقیه توافق کردند با هم همکاری کنند.

به گفته این مسؤول، توافقاتی قبلا در زمینه همکاری بین سوریه و کریمه امضا شده است و امروز توافقات همکاری در سطح وزارتخانه‌ها و ادارات بود. فردا نیز توافقنامه همکاری در زمینه گردشگری که شامل طرحی عملی به مدت سه سال است، امضا خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین روسیه سوریه بندر لاذقیه مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد