Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:41:04 GMT

پیکان؛ جان سخت در مهمانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۹۴۱۵

پیکان؛ جان سخت در مهمانی‌ها

پیکانی‌ها در فصلی که رفت و آمد ویژه‌ای را در کادر فنی خود داشتند با عنوان ششمی به کار خود در نیم فصل اول پایان دادند.

به گزارش برنا؛ در ادامه بررسی شرایط تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول دور بیست و یکم این رقابت ها نوبت به تیم فوتبال پیکان تهران رسید تا شرایطش را مورد ارزیابی قرار دهیم.

آنچه گذشت؛ حریفی قدر برای رقبا

خودروسازان تهرانی در این فصل در حالی کار خود در نیم فصل اول پایان دادند که از 15 بازی خود موفق شدند با 5 پیروزی، 7 تساوی و 3 شکست صاحب 22 امتیاز شده و در رده ششم جدول قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بود که مهم ترین تغییر این تیم در مقایسه با فصل قبل، حضور مجتبی حسینی به جای مهدی تارتار روی نیمکت هدایت این تیم بود که شرایط ویژه ای را برای آنها رقم زد. سنگین ترین شکست این تیم در دور رفت برابر استقلال بود که با حساب سه بر صفر زمین را ترک کرد.

عملکرد سرمربی؛ جانشین خوب برای تارتار

سرمربی جدید پیکان در حالی جایگزین تارتار شد که این تیم ساختار دفاعی خوبی را برای تیمش ایجاد کرد و تنها برابر پرسپولیس و استقلال 3 بار دروازه تیمش را باز شده دید و در مجموع ساختار دفاعی منسجمی را از تیم حسینی در نیم فصل اول شاهد بودیم.

ستاره؛ کوشکی مورد توجه مدعیان لیگ برتر

علیرضا کوشکی، جوان جویای نام خودروسازان با 4 گل و 2 پاس گل در نیم فصل اول برای تیمش خوش درخشید به طوری که در آستانه نقل و انتقالات زمستانی بحث های زیادی در خصوص پیوستن او به تیم های مدعی و بزرگ در لیگ برتر مطرح می شود.

رکورد؛ شکست ناپذیر در مهمانی‌ها

اتفاق ویژه ای که برای پیکان رقم خورده، شکست ناپذیری در دیدارهای خارج از خانه اش در دور رفت است. این تیم از 7 بازی خارج از خانه خود در دور رفت، 3 برد و 4 مساوی به دست آورد و همراه استقلال تیم های شکست ناپذیر خارج از خانه لقب گرفت.

آنچه خواهید دید؛ همچنان کم‌نوسان؟

پیش بینی می شود روند کم نوسان پیکانی ها در نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل اول تکرار شود تا بدین ترتیب پیکانی ها در ادامه فصل جاری هم به حریفی ویژه برای تمام تیم های لیگ برتری بدل شود.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم های لیگ نیم فصل اول رقابت فوتبال نیم فصل بازی جدول استقلال زمین پرسپولیس استقلال نیم فصل اول خودروسازان نیم فصل لیگ برتر بازی نیم فصل دوم تیم های لیگ لیگ برتر پیکان مهدی تارتار مجتبی حسینی شکست ناپذیر خارج از خانه دور رفت نیم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.   وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران