Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جعفرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر بارش برف و کولاک شدید بیشتر مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه جاده‌های فرعی و روستایی مسدود یا با کندی تردد مواجه شد و امدادرسانی به سختی انجام‌ می‌گرفت.

وی بیان کرد: در این مدت پنج مادر باردار توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال با ایمنی به‌ بیمارستان انتقال داده شدند که تمامی این موارد با همکاری و هماهنگی راهداری ،اورژانس و هلال احمر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  آذربایجان غربی افزود: ۲ مادر باردار از شهرستان مهاباد از  روستاهای گاپیس در منطقه دارلک و روستای خورخور بودند که توسط تیم مرکزی هلال احمر شهرستان به بیمارستان منتقل شدند.

جعفرزاده افزود: یک مادر از بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت توسط پایگاه امدادی هفت تیر و کله گاوی مهاباد منتقل، یک مادر از روستای حاجی جفان شهرستان سلماس توسط پایگاه کمر بندی سلماس منتقل شدند.

وی افزود: همچنین یک مادر هم از روستای محمود آباد شهرستان ارومیه توسط تیم امدادی آغبلاغ شهرستان اشنویه به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایرنا اطلاع‌رسانی عمومی جهت افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادث زمستانی با مشارکت همکاران و امدادگران و سازمان‌های همکار و پاسخ‌گویی صحیح، به موقع و کامل به حوادث زمستانی از جمله اهداف این سازمان است.

امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

برچسب‌ها مهاباد بیمارستان امام خمینی آذربایجان غربی سردشت ارومیه سلماس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد بیمارستان امام خمینی آذربایجان غربی مهاباد بیمارستان امام خمینی آذربایجان غربی سردشت ارومیه سلماس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: برخورد دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی در محور مرگنلر - چایپاره سه مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و در رابطه حادثه تصادف در محور بین‌المللی ماکو به چایپاره اظهار کرد: بامداد امروز در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز هلال احمر، نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 748032

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید