Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:36:20 GMT

ثبت نام ترم زمستان موسسه قرآنی بصائر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۹۷۷۹

ثبت نام ترم زمستان موسسه قرآنی بصائر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مؤسسه بصائر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. دوره‌های این مجموعه با سه عنوان «مرزبانی اعتقادی» با محوریت معرفی جریان‌های بزرگ دین‌ورزی در هزاره سوم، به ویژه در جامعه اسلامی ما، «علم زندگی» و «سواد رسانه‌ای» دسته‌بندی می‌شود.

دوره‌های مؤسسه فرهنگی بصائر، با هدف ارتقای سطح علمی معلمان، مربیان قرآن و طلاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کلاس‌ها، ضمن روشنگری در مورد جایگاه امامت در دین و دین‌داری، بررسی انواع التقاط‌ها، بررسی نقشه‌های شیطان، اثبات اصالت و اعتبار میراث حدیثی اهل‌بیت (ع)، به تبیین رابطه قرآن و عترت بر اساس حدیث ثقلین، پرداخته می‌شود.

ترم زمستان این مؤسسه با سرفصل‌هایی مهندسی من، محور مقدس، مهارت جرات‌مندی، تربیت مدرس مهارت جرات‌مندی، سواد رسانه‌ای (رسانه‌شناسی، فرستنده‌شناسی) و شیطان‌شناسی برگزار می‌شود.

متقاضیان تا ۲ بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی بصائر به نشانی www.basaaer.com و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، ایتا و واتساپ به نشانی basaaer_doranema ، اقدام به کسب اطلاعات نموده و ثبت‌نام نمایند.

کد خبر 5401691

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم سواد رسانه ای فعالیت های قرآنی تلگرام قرآن قرآن قرآن کریم حوزه علمیه انقلاب اسلامی ایران هیات مذهبی کربلا مسجد آیت الله مصباح یزدی وحدت اسلامی آیت الله خامنه ای ام البنین نماز جمعه شرح خطبه فدکیه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی زمستان در بهار سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بخش وردشت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر سمیرم واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد