Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- نصیری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: برق مورد نیاز طرح جهش تولید مسکن در گلستان مانند مسکن مهر تأمین خواهد شد.

علی اکبر نصیری اظهارکرد: جلساتی در استان با اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان متولی در راستای طرح جهش تولید مسکن برگزار شده که در آن مقرر شد بودجه‌های استانی و ملی برای تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های نهضت تولید مسکن در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: این بودجه بعد از ابلاغ به استان در اختیار شرکت برق قرار خواهد گرفت و ما اجرای زیرساخت‌های برق رسانی این پروژه هارا انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: برق رسانی به پروژه‌های مسکن مهر هم به همین شیوه اجرا شد و در محل احداث واحد‌های مسکونی زیرساخت ها، طبق تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه استان، توسط توزیع نیروی برق اجرا شد.

نصیری بیان کرد: نیازسنجی و برآورد هزینه‌ها و شیوه اجرای برق رسانی بعد از تعیین محل ساخت در همه شهرستان‌ها مشخص می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در استان هفت هزار کیلومتر شبکه برق متوسط، هفت هزار کیلومتر طول شبکه قوی با ۱۵ هزار دستگاه ترانس فعال وجود دارد.

گفتنی است هم اکنون بیش از ۶۱۷ هزار مشترک برق در گلستان وجود دارد که بیشتر آن‌ها مشترکان خانگی هستند.

/بازار

برچسب ها: برق مورد نیاز ، طرح جهش تولید مسکن ، گلستان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QQ8

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: برق مورد نیاز طرح جهش تولید مسکن گلستان طرح جهش تولید مسکن توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان