Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته تمام نیروهای راهداری در حال آماده باش برای امدادرسانی و بروفی و پاکسازی محورهای مواصلاتی قرار گرفتند.

وی با اشاره به بارش برف در ۳۰ محور اصلی و فرعی استان کرمانشاه، افزود: ۲۶۷ نیرو راهداری با ۱۷۶ دستگاه ماشین آلات طی شبانه روز گذشته در حال امدادرسانی به مردم و پاکسازی جاده‌ها بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش نیرو راهداری چهار هزار و ۳۱۰ کیلومتر عملیات برف روبی و ۲ هزار و ۳۸۵ تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: همچنین طی هفت مرتبه، ۱۳ مقطع نیز ریزش برداری و به ۲۲۴ دستگاه خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری امداد رسانی شده است.

وی ادامه داد: پاکسازی برف روبی مسیرهای اصلی با توجه به محدودیت امکانات از اولویت بیشتری برخوردار است اما ۴۱ راه روستایی همچنان مسدود است.

کرمی خاطر نشان کرد: مردم با توجه به بارش برف و کولاک از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر تجهیزات زمستانی شامل وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

کد خبر 5402506

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه راهداری برف و کولاک برف روبی امداد رسانی بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بارش باران سیلاب برف روبی آمار کرونا ایلام گرگان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد.

کد خبر 847391 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم هلال احمر استان کرمانشاه خودرو حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان