Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:38:00 GMT

وقوع کولاک در محورهای جنوبی استان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۰۳۹۳

وقوع کولاک در محورهای جنوبی استان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به وقوع پدیده کولاک در محورهای‌های جنوبی استان، به مردم توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان در محورهایی که اعلام شده کولاک است، با اصرار وارد محور نشوند.

مریم تاکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: اگرچه اکنون بارش خاصی در محورهای استان دیده نمی‌شود، اما در  برخی محورها برف وجود دارد و شاهد وزش باد شدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پدیده کولاک در محورهای برفی استان، گفت: محورهای سمت جنوب استان همچون شهرضا- سمیرم در محدوده گردنه خروس‌گلو و گردنه دولت قرین و سمیرم - یاسوج محدوده گردنه پشته شاهد کولاک هستیم. با توجه به اینکه در محورهای برفی باد شدید است، تردد در این محورها حتماً باید با زنجیر چرخ انجام شود.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه با وجود بارش برف و باران تردد در محورهای استان ایمن و روان است، گفت: شب گذشته محورهای شرق استان و همچنین شاهین‌شهر- میمه بارش پراکنده باران را داشتند و در سمت غرب و جنوب غرب استان شاهد بارش برف هستیم.

وی تأکید کرد: فعالیت‌های راهداری به‌صورت ۲۴ ساعته به ویژه در محورهای غربی حضور فعال داشتند و با استفاده از ماشین‌آلات راهداری عملیات بازگشایی راه‌ها انجام می‌شود.

تاکی از مردم خواست با توجه به کاهش شدید دمای هوا و امکان رخداد حوادث ناخواسته، حتماً در مناطق کوهستانی با زنجیر چرخ تردد کنند و به‌هیچ‌عنوان در محورهایی که اعلام شده کولاک است، با اصرار وارد محور نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جاده برفی کولاک باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)



منبع:صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • ببینید | تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند