Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق به حمله ارتش یمن به عمق امارات متحده عربی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق به حمله ارتش یمن به عمق امارات متحده عربی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «قیس الخزعلی» در بیانیه‌ای گفت: به برادران مظلوم در یمن پایداری و عزت، کسانی که از کشور و ملت خود در مقابل تجاوزی ظالمانه از سوی یک ائتلاف ظالم که خون کودکان، زنان و کهنسالانشان را می‌ریزد، دفاع می‌کنند تبریک می‌گوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حاکمان امارات ید طولایی در این تجاوز دارند. این پیشرفت عظیم در قدرت بازدارندگی و این روحیه انقلابی را که علیرغم تمام مشکلات و با وجود هجمه نیرو‌های شرارت و رذالت شکست ناپذیر است، تبریک می‌گوئیم.

الخزعلی ادامه داد: به آن‌ها می‌گوئیم که شما مصداق فرمایش خداوند متعال مبنی بر «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» هستیم. مرحبا بر شما‌ای انصارالله و با قدرت خداوند قادر و متعال همواره پیروز باشید.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در عین حال به حاکمان امارات که با صهیونیست‌ها سازش کرده اند درباره تداوم دخالت در امور عراق و فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین مردم عراق هشدار داد.

الخزعلی افزود: ما به آن‌ها می‌گوئیم که عراقی‌ها سربلند و سرافراز هستند و به شما و غیر شما اجازه ندادند و نخواهند داد که به حاکمیت، امنیت و صلح داخلی در عراق تعرض نموده و آن را مورد تهدید قرار دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امارات یمن عراق دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق

رسانه‌ها از حمله موشکی به میدان گازی «کورمور» در سلیمانیه عراق خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه گزارش داد میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

خبرنگار المیادین هم گزارش کرد انفجاری که علت آن مشخص نیست میدان کورمور در چمچمال در سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق را لرزاند.

وزارت نیروی عراق هم اعلام کرد در پی حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، گازرسانی به پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد مین‌گذاری شده هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است که بر اثر آن ۴ تن زخمی شدند.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است. با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه