Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:15:41 GMT

گروه مشاوران جوان استانداری اردبیل تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۰۵۹۴

گروه مشاوران جوان استانداری اردبیل تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی شامگاه دوشنبه در نشست با مجمع جوانان استان اظهار کرد: باید در حوزه‌های مختلف کارگروه‌های تخصصی با رعایت و مطالعه تمام جوانب راه اندازی شود و هر کارگروه یک دبیر انتخاب کند تا مشکلات حوزه به‌صورت علمی و عملی پیگیری و بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شورای مشورتی یا مشاوران جوان از این کارگروه‌ها تشکیل می‌شود گفت: با جمع بندی و بحث و بررسی مشکل طرح‌های جوانان در کارگروه‌ها می‌توان با نتیجه‌گیری بهتر به سمت عملیاتی شدن حرکت کرد.

عاملی از راه اندازی هفت کمیته تخصصی در حوزه جوانان تحت عنوان کارگروه مشورتی و پیگیری خبر داد و افزود: کارهای تخصصی به افرادی که دارای اهلیت لازم هستند سپرده می‌شود و طرح‌های ارائه شده طبق ضرورت با دستگاه‌های اجرایی مرتبط قابل اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های استخدام در ادارات محدود است و نباید به ظرفیت‌های اداری متکی شد و جوانان خارج از ظرفیت اداری باید سازماندهی شوند تا به یک شاخص مطلوب در سطح کشور دست یابیم.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل تصریح کرد: شرایط جامعه در بحث تأمین منابع مشکلاتی داشته که خوشبختانه در این مدت کوتاه منابع لازم به پروژه‌های اصلی استان تزریق شده است که در حال حاضر همه پروژه‌های اصلی فعال هستند.

وی با بیان اینکه اگر این روندها مشکلات ما را حل می‌کرد نباید در جامعه شاهد نارسایی‌ها می‌شدیم ادامه داد: شاخص‌های اصلی استان ما نسبت به سایر استان‌ها از قبیل شاخص‌های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و غیره شایسته مردم نجیب استان نیست و باید همه تلاش کنیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم از شرایط مناسب برخوردار شویم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه باید در سیاست‌های خود تغییراتی ایجاد کنیم اظهار کرد: هرچند هرگونه اعمال تغییر روند مدیریتی هزینه دارد اما باید با مدیریت جهادی در حوزه تعلیم و تربیت، فرهنگ و اقتصاد با سرمایه گذاری زیربنایی تغییرات اساسی ایجاد کرد تا در بهبود سرنوشت استان تأثیر گذار باشیم.

وی اضافه کرد: اگر سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش، حوزه فرهنگ و منابع انسانی انجام شود قطعاً در شاخص‌های استان تغییر و تحول اساسی ایجاد می‌شود.

این مسؤول گفت: در توسعه و پیشرفت حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش با اندیشه و خرد جدید و نیروهای تازه نفس اقدام خواهد شد چرا که جوان گرایی یک اصل و شاخص توسعه است و باید نسل به نسل و متناسب با شایسته سالاری مسولیت‌ها انتقال یابد.

عاملی توسعه فرهنگ و نیروی انسانی را یک اصل بر شمرد و افزود: باید در حوزه فرهنگ و تربیت نیروی انسانی پیشرفت کنیم تا در سایر حوزه‌ها نیز پیشرفت و توسعه حاصل شود.

رئیس شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: نگاه حل مسائل در استان کم رنگ شده و باید راهکار مناسب برای حل این معضل ارائه شود و صرفاً تکیه بر دستورالعمل‌ها و بخش نامه‌ها و دیدگاه‌های تنگ نظرانه نمی‌تواند استان را از چالش‌های موجود خارج کند.

استاندار اردبیل ادامه داد: جوانان استان برای توسعه و پیشرفت این مرز و بوم و نسل‌های آینده دغدغه‌های زیادی دارند باید با همفکری و هم اندیشی فاصله فکری در سطح استان را کاهش دهیم و از نخبه‌های استان حمایت کنیم که رضایت خداوند در این کارها است.

این جلسه که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد بیش از ۲۰ نفر عضو مجمع جوانان استان پیشنهاد و نظرات خود را مطرح کردند.

کد خبر 5402586

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل سید حامد عاملی جوانان بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بارش باران برف روبی سیلاب آمار کرونا ایلام گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل