Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بوکس گفت: تا آخر عمر مدیون خون‌های پاک شهدا برای خاک مقدس ایران هستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین ثوری در مراسم تشیع شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خلاً این فضای معنوی و این کار بزرگ با وجودی که جامعه ورزش همیشه در مباحث این چنینی پیش قراول بوده است، کاملاً محسوس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار اقدام شایسته‌ و معنوی است که می‌تواند انس و الفت ما را با شهدای عزیز که از جان عزیزانشان برای امنیت و یکپارچگی این سرزمین گذشتند، نشان بدهد.

وی تصریح کرد: اگر جانفشانی شهدای بزرگوار نبود این آسایش و امنیت وجود نداشت و تا آخر عمر مدیون خون‌های پاک شهدای برای خاک مقدس ایران هستیم. باید قدردان داشته‌هایمان و اهداف این عزیزان که جان خودشان را اهدا کردند، باشیم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص برتری در انتخابات فدراسیون بوکس گفت: این موضوع کار خدا بود و هرگز مسیر غیراخلاقی را در کارمان انتخاب نکردیم و مسیر درست را رفتیم. فکر می‌کنم انتخابات ناشی از کارهای چهار ساله، برنامه‌های ارائه شده و اعتماد اعضای مجمع به بنده حقیر بود و این لطف خدا بود و از همه اعضای مجمع سپاسگزار هستم. قطعاً انگیزه بیشتری برای موفقیت بوکس دارم و اگر اینگونه نبود پای خود را دوباره وسط میدان نمی‌گذاشتم.

مهدی‌پور: توقعات جامعه بوکس از ثوری بیشتر خواهد شد/ هنوز حضورمان در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص نیست


انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای گمنام بوکس حسین ثوری شهدای گمنام بوکس حسین ثوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است