Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «کیخسرو دستغیب» روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با یخ زدن اکثر راه های استان، سطح جاده ها بسیار لغزنده شده به گونه ای که جز با زنجیر چرخ امکان تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به کندی حرکت در راه های استان، گفت: با این حال همه محورهای اصلی باز و هیچ راه بسته ای با تلاش های صورت گرفته نیروهای امدادی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دستغیب خاطرنشان کرد: در عین حال تعداد زیادی از راه های روستایی در شهرستان های سنقروکلیایی، پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، کنگاور و اسلام آباد غرب همچنان بسته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چراغ ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ دستغیب در پایان و با بیان اینکه در مقابل پاسگاه های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله و شتاب حتما باید مورد توجه رانندگان باشد.

آغاز بارش مجدد از پنجشنبه در استان کرمانشاه

بارش برف که از اواخر روز یکشنبه در استان کرمانشاه آغاز تا شامگاه دوشنبه ادامه داشت و موجب بارش برف سنگین شد.

اداره کل هواشناسی اتان کرمانشاه اعلام کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، شرایطی پایدار در سطح استان استقرار می‏یابد که مهمترین پیامد آن مه، بویژه در اوایل روز و در مناطق مرطوب خواهد بود. به دنبال این شرایط، در روز پنج شنبه، عبور موج بارشی دیگری مجدداً سبب وزش باد و بارش برف و باران در سطح استان می شود.

همچنین در اثر استقرار تدریجی هوای سرد قطبی، از امروز (سه شنبه) تا اوایل هفته آینده، دمای هوا به شدت کاهش یافته بتدریج سبب یخبندان در اکثر نقاط استان می‏‌گردد. انتظار می‌رود؛ در مدت یاد شده حداقل دمای شبانه به طور غالب، در مناطق گرمسیری بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر، در مناطق معتدل بین ۷ تا ۱۰ و در مناطق سردسیر بین ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر به ثبت برسد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا بارش برف کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا بارش برف کرمانشاه پلیس راهور ناجا بارش برف کرمانشاه استان کرمانشاه بارش برف پلیس راه جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • سامانه بارشی در راه ایران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان