Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایرانی امروز وارد دوحه شد تا قراردادش را با باشگاه الغرافه امضا کند.

طبق گزارش های رسیده عزت اللهی توافقات لازم را با باشگاه الغرافه انجام داده و باید گام های آخر را برای توافق و امضای قرارداد انجام دهد.

انتظار می رود باشگاه الغرافه بعد از توافقات لازم طی ساعت آینده با سعید عزت اللهی قرارداد رسمی امضا کند و این بازیکن جانشین محمد المسلمی عمانی در لیست تیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغرافه با درخواست استراماچونی سرمربی اسبق استقلال برای جذب سعید عزت اللهی اقدام کرد و اکنون در یک قدمی امضای قرارداد با این بازیکن ملی پوش ایرانی قرار دارد.

الغرافه در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در گروه سوم با تیم فولاد خوزستان رقیب شد و تقابل عزت اللهی با شاگردان نکونام در آسیا جذاب خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایرانی الغرافه استراماچونی فولاد عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان روبروی الخلیج به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که به بازی فینال صعود خواهند کرد مشخص شود نمی‌دونم که نفرستاد که.

فاصله النصر با الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان به ۱۱ امتیاز رسیده و با توجه به اینکه تنها ۵ بازی تا پایان این مسابقات باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در این رقابت داشته باشند.

اما رونالدو این فرصت را دارد که در رقابت‌های جام حذفی عربستان دومین جامش را با پیراهن النصر به دست آورد و به نظر می‌رسد که با تمام وجود آماده است تا نقش مهمی را برای این تیم در بازی امشب مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از خودش در تمرینات النصر در صفحه رسمی اینستاگرامش هشدار مهمی به بازیکنان الخلیج داد و نوشت:« آماده!» تا به آنها نشان دهد که با تمام توانش در این بازی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد