Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@05:57:58 GMT

بازی استقلال و هوادار روی هوا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۰۷۸۵

بازی استقلال و هوادار روی هوا

احتمال اینکه بازی تیم‌های استقلال و هوادار از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر هم برگزار نشود وجود دارد.

به گزارش مشرق، شوک بزرگی که به جام حذفی فوتبال کشور وارد شد ابتلای تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال به ویروس کرونا بود که این موضوع منجر به لغو دیدار این تیم مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام باشگاه استقلال تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل است و بازیکنان فعلاً در قرنطینه به سر می‌برند و با این وضعیت برگزاری دیدار این تیم مقابل پیکان هم در ابهام قرار دارد.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر طبق برنامه روز شنبه ۲ بهمن برگزار می‌شود؛ اما با شرایطی که آبی پوشان دارند احتمال لغو این بازی بیشتر از برگزاری آن است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال استقلال هوادار ویروس کرونا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری ارزشمند هوادار تهران مقابل صنعت نفت آبادان کاری کرد تا خیال این تیم بابت بقا در لیگ برتر تقریبا راحت شود که گل دوم بنفش پوشان را کریم اسلامی با سه سرتوپ دیدنی و شوت زمینیِ پای چپ، مشابه با حرکت و گل‌های کریم بنزما به ثمر رساند.

هوادار مقابل صنعت نفت دوباره در خط حمله مهاجم با تجربه خود را در اختیار داشت و این بازیکن هم نمی‌خواست در بازگشت به جمع نفرات اصلی تیمش جایگاه خود را از دست بدهد و توانست با یک بازی درخشان نقش کلیدی در سه امتیاز مقابل تیم سرسخت صنعت نفت داشته باشد.

کریم اسلامی که پیش از این چهار گل مهم برای بنفش پوشان زده بود، در دیدار با آبادانی‌ها هم کاری کرد تا از شوک زودهنگام خارج شوند و با گرفتن خطاهای متعدد در زمین حریف فرصت زدن ایستگاهی و گل را برای تیمش به وجود آورد و دومین گل هوادار را هم با حرکت انفرادی و سه سرتوپ و دریبل و در نهایت شوت زمینیِ پای چپ زد تا مهره شاخص تیمش در این دیدار باشد.

مهاجم با تجربه هوادار تهران با عملکردش در این دیدار توانست پنجمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رساند که این آمار او در مقایسه با بسیاری از مهاجمان جوان لیگ بالاتر و قابل توجه‌تر است.

دیگر خبرها

  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور