Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود حق‌دوست روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بی‌نظیر زاهدی دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه اول در بندر ریگ گناوه در رشته عکاسی، فاطمه سادات ذاکری اصل دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه دوم از شهرستان تنگستان در رشته ویدیوکست و سیده مبینا حسینی دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه دوم از شهرستان بوشهر در رشته داستانک موفق به کسب رتبه اول این جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فاطمه تبادار دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه اول از منطقه بندرریگ در رشته عکاسی، رقیه سادات موسوی نژاد دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه دوم از شهرستان تنگستان و امیرحسین باقرزاده دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه اول از منطقه بندرریگ، در رشته شعر و مهوش حیدری از فرهنگیان شهرستان بوشهر در رشته نمایشنامه نویسی حائز رتبه برگزیده جشنواره شدند.

حق‌دوست یادآور شد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، استان بوشهر بر اساس تعداد آثار ارسالی دانش‌آموزان، جزو ۱۰ استان برتر معرفی شده است.

 وی گفت: در راستای تکریم و تجلیل از سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی، جشنواره ملی علمدار در ۹ محور و ۱۲ رشته فرهنگی، هنری  و ادبی شامل شعر، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نماهنگ، داستانک و ویدئوکست برگزار شده است.

برچسب‌ها بوشهر مدارس دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تنگستان جشنواره علمدار بندرریگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مدارس دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوشهر مدارس دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تنگستان جشنواره علمدار بندرریگ دانش آموز دوره تحصیلی متوسطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر گفت: برگزاری دوازدهمین دوره المپیاد آماده طرح ملی دادرس در ۲۵ مدرسه شهرستان کاشمر با هدف تبیین و تقویت خود امدادی و دگرامدادی در بین دانش آموزان، شکوفایی استعداد‌های علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان اجرا می‌شود و از مؤثرترین طرح‌های ملی هلال احمر است که دانش آموزان آموخته‌ها و داشته‌های امدادی خود را تمرین و از این مهارت‌ها در مواقع بحرانی در خانواده و جامعه استفاده کنند.

حسین غلامی با اشاره به حضور ۳۵۰ دانش آموز دختر و پسر پایه هشتم مقطع متوسطه، افزود: این دانش آموزان با آموزش مباحث امدادی و کمک‌های اولیه در قالب تیم‌های ۱۴ نفره در چهار بخش از قبیل پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، حمل مصدوم به صورت گروهی و انفرادی به رقابت پرداختند.

وی  آماده سازی جامعه را در برابر بلایای طبیعی لازم دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه کشور ما کشوری حادثه خیز است این طرح کمک شایانی به دانش آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های بشر دوستانه و داوطلبانه جهت آگاهی بخشی در برابر حوادث می‌کند.

حسین غلامی افزود: طرح ملی دادرس به منظور توانمندسازی نوجوانان در هنگام مواجهه با حوادث همه ساله در سراسر کشور اجرا می‌شود.

طرح دادرس مخفف «دانش‌آموزان آماده در روز‌های سخت» است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، کمک به دیگران و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم