Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محمدی سه شنبه در اولین نشست قرارگاه شهید امانی شهرستان همدان از راه‌اندازی این قرارگاه نظارتی در شهر همدان خبر داد و گفت: فعالیت این قرارگاه با ستاد تنظیم بازار متفاوت است و هدف اصلی آن صرفاً نظارت و بازرسی از مبدا تا مصرف است.

وی با اشاره به نقش فعال بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی کشور افزود: با توجه به ضرورت امر مهم نظارت بر بازار تشکیل این قرارگاه با محوریت بسیج اصناف و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با استفاده از نیروهای داوطلب بسیجی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: بر اساس مصوبه ابلاغ شده دولت مسؤولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی‌های موضوع قانون انتزاع، به عنوان تجربه‌ای جدید بر عهده جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه ای بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین منعقد و ابلاغ شده است که بر اساس آن با همکاری بسیج اصناف تحت مدیریت جهادکشاورزی نسبت به انجام نظارت و کنترل قیمت‌های اقلام کالاهای اساسی و خوراکی در فرایند تأمین، تولید و توزیع اقدام می‌شود.

محمدی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرایی نمودن این دستورالعمل تاکید کرد: جهاد کشاورزی شهرستان موظف است از همه ظرفیت‌های موجود در این راستا بهره گیری نماید و انجام این مهم در مرکز استان بسیار با اهمیت است.

وی تصریح کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و عزم دولت در راستای توجه به معیشت مردم اجرای طرح‌های نظارتی باید با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی ذیربط هدفمند و به نحوی برنامه ریزی شود که صرفاً به مرحله توزیع و عرضه کالا در واحدهای صنفی محدود نشود.

سازماندهی ۶۶ نفر نیروی بسیجی در راستای اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی

فرمانده بسیج سپاه ناحیه همدان نیز در این نشست از سازماندهی ۶۶ نفر نیروی بسیجی داوطلب در راستای اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در مرکز استان خبر داد و گفت: این نیروها پس از آموزش و بررسی صلاحیت‌های لازم به جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شده‌اند.

سرهنگ پاسدار علی بقایی افزود: با توجه به آثار احتمالی اخبار حذف ارز ترجیحی و در پیش رو داشتن بازار عید نوروز باید ساز و کار و سایر ملزومات اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی هر چه سریع‌تر تأمین و با حداکثر توان وارد عمل شویم.

کد خبر 5402549

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد علی محمدی علی بقایی فرمانداری همدان بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بارش باران برف روبی سیلاب آمار کرونا ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است