Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در جلسه صبح امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود با اشاره بر سالروز تخریب پلاسکو گفت: این اتفاق یک موضوع تاسف برانگیز برای همه بود و متاسفانه هنوز بحث تایید شهادت و مسائلی که باید در حق آتش نشانان این حادثه ادا می‌شد، انجام نشده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش شهردار تهران این موضوع حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر اظهار داشت: ما شاهد تلاش آتش نشانان و مدیریت شهری از جمله آقای قالیباف در این حادثه بودیم و امیدوارم با کمک وزارت کار و قوه قضائیه از این حوادث جلوگیری کنیم.

چمران عنوان کرد: اما متاسفانه در تهران از این جهت شرایط خوبی نداریم و ساختمان‌های پر خطر زیادی در پایتخت داریم.

به همین دلیل درخواست تشکیل جلسه با دادستانی را داریم تا پیش از وقوع حادثه یک فکر اساسی برای این موضوعات بشود.

کد خبر 5402626 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی چمران شورای شهر تهران ساختمان پلاسکو شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران ترافیک پلیس راهور سربازی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران میراث فرهنگی شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آسیبهای اجتماعی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آب و هوا زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نادر گرامی در نشست شورای اداری باشت گفت: در همین راستا هر گونه مرخصی اداری تا پایان اجلاسیه ممنوع می‌باشد و مدیران و کارکنان مربوطه موظف به همکاری تا پایان اجلاسیه هستند.
وی اضافه کرد: اجلاسیه شهدای این شهرستان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری