Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق به پاسخ نظامی انصارالله یمن علیه ابوظبی واکنش نشان داد و به رزمندگان یمنی به خاطر این عملیات موفق تبریک گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق به پاسخ نظامی انصارالله یمن علیه ابوظبی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتشار توییتی اعلام کرد: روزی از ایام‌الله است که خداوند در دل‌های افرادی از خاندان «زاید» به دست رزمندگان شجاع یمنی رعب افکند. حاکمان امارات در زمین دست به فساد و ظلم زدند. آنها مرتکب جنایات شنیع قتل کودکان و افراد بی‌گناه و تخریب کشورها برای تحقق خواسته صهیونیست‌ها شدند.

این مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق در ادامه توییت خود آورده است: هدف قرار دادن متجاوزان و تضعیف آنها دفاع از خود است و این اولین گام برای تحقق معادله ایجاد وحشت در دشمن است. مقاومت حق همه ملت‌های مستضعف است تا در برابر اشرار بایستند و مانع از قتل و کشتار فرزندان، کشورشان و سرقت منابع و ثروت‌هایشان شوند.

وی افزود: تبریک به مجاهدان شجاع یمن مقاوم به دلیل این حملات موفق که تخت جنایتکاران را در امارات به لرزه درآورد.

پیش از این «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در صفحه توئیتر خود، عملیات موشکی و پهپادی ارتش یمن در عمق خاک امارات موسوم به «عملیات طوفان» را به ملت یمن تبریک گفت.

تبریک عصائب اهل الحق عراق به عملیات یمن در عمق خاک امارات

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب در تشریح عملیات «طوفان یمن» در امارات گفت که نیروهای مسلح یمن در این عملیات فرودگاه‌های دبی، ابوظبی و نیز پالایشگاه نفت در «المصفح» ابوظبی یکی از مراکز مهم و حساس این کشور را مورد هدف قرار دادند.

وی تأکید کرد که این عملیات با استفاده از پنج فروند موشک بالستیک و شمار زیادی از هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده

۲۶۶ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899221

دیگر خبرها

  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • تصاویر حزب‌الله از ۲۰۰ روز حمله علیه اسرائیل