Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگردان و رئیس اسبق سازمان سینمایی به روایت تجربیاتش از سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد شمقدری در بخشی از یک گفتگو با اشاره به دوران ریاست جمهوری بنی‌صدر بیان کرد: در آن روزگار شخص بنی‌صدر در جامعه انشقاق ایجاد کرده بود و این اتفاق به جمع ما هم رسوخ پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسات متعددی که با دوستان داشتیم سر این ماجرا بحث می‌شد و من یادم می‌آید با رضا جودی بحث‌های آتشین می‌کردم؛ من مخالف جریان بنی صدر بودم و او موافق! اصولاً انوار و اطرافیانش بیشتر متمایل به جریان بنی‌صدر بودند.

وی افزود: کار به جایی رسید که در اسفند ۵۹ در باغ فردوس جلسه‌ای برگزار شد که از یک صبح تا شب طول کشید و افتراق به‌صورت علنی شکل گرفت و دو شقه ایجاد شد؛ عده‌ای پیرو انوار شدند که همه امکانات در اختیار او بود و عده‌ای هم ما بودیم که زیر بار نرفتیم و یادم می‌آید که آقای [مهدی]کلهر آمد و در کنار ما قرار گرفت و با تفکر ما همراه‌تر بود. آقایان خاکبازان، مسعودشاهی، شورجه، سجادپور و... نیز با ما بودند و آن طرف هم افرادی مانند کمال تبریزی، شجاع نوری، حاج‌میری، حیدریان و... حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینمای ایران جواد شمقدری بنی صدر بنی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم

جواد خیابانی مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان را به او تبریک گفت. 

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری