Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد حسن‌زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در حال حاضر بر ار آخرین ارزیابی انجام شده و گزارشات فرمانداران آب‌گرفتگی معابر عمومی و منازل در شهر بندرعباس، جزیره هرمز، میناب و رودان داشتیم.

وی افزود: طبق آخرین آمار تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان هرمزگان باز است و در این حوزه مشکل خاصی نداریم و قطعی برق در روستاها نیز با اعزام تیم‌های اتفاقات برطرف شده است و در حال حاضر فقط در ۳ روستا قطعی برق داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌زاده تاکید کرد: بالغ بر ۷۰ روستا قطعی آب داریم که عمدتا به دلیل طغیان رودخانه‌ها و آب‌بردگی خطوط انتقال آب است که به‌زودی برطرف خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح‌کرد: تعداد زیادی از روستاها که حدود ۱۰۰ روستا هستند در آن‌ها انسداد موقتی مسیر داریم که به دلیل طغیان رودخانه‌ها و آب‌نماها است که به‌زودی این مسیرها هم بازگشایی خواهد شد.

وی عنوان‌کرد: در شهرستان میناب به دلیل اینکه بحث کنترل سیلاب را دنبال می‌کردیم رهاسازی آب از سد استقلال میناب را داشتیم که ۳ تا از روستاهای شهرستان میناب تخلیه اضطراری شده و به نقاط امن انتقال داده شدند.

حسن‌زاده تاکیدکرد: در شهر رودان نیز تعدادی از خانوارها به دلیل آبگرفتگی منازل به نقاط امن انتقال داده شدند و گروه‌های جهادی نیز در شهر رودان بحث توزیع غذای گرم را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال تا این لحظه هیچ‌گونه خسارت جانی هم نداشتیم اما با توجه به اینکه سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه تقویت می‌شود و تا بامداد چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت مردم باید توصیه‌ها را بیشتر رعایت کنند.

کد خبر 5402650

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد حسن زاده سیل هرمزگان مدیریت بحران بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بارش باران برف روبی سیلاب آمار کرونا ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است