Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: باید در حوزه‌های مختلف کارگروه‌های تخصصی با رعایت و مطالعه تمام جوانب راه اندازی شود و هر کارگروه یک دبیر انتخاب کند تا مشکلات حوزه بصورت علمی و عملی پیگیری و بررسی شود.

استاندار اردبیل در نشست با مجمع جوانان استان گفت: شورای مشورتی یا مشاوران جوان از این کارگروه‌ها تشکیل می‌شود که با جمع بندی و بحث و بررسی مشکل طرح‌های جوانان در کارگروه‌ها می‌توان با نتیحه گیری بهتر به سمت عملیاتی شدن حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی از راه اندازی ۷ کمیته تخصصی در حوزه جوانان تحت عنوان کارگروه مشورتی و پیگیری خبرداد و گفت: کار‌های تخصصی به افرادی که دارای اهلیت لازم هستند سپرده می‌شود و طرح‌های ارایه شده طبق ضرورت بادستگاه‌های اجرایی مرتبط قابل اجرا خواهد شد.

او می‌گوید: ظرفیت‌های استخدام در ادارات محدود است و نباید به ظرفیت‌های اداری متکی شد و جوانان خارج از ظرفیت اداری باید سازماندهی شوند تا به یک شاخص مطلوب در سطح کشور دست یابیم.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل گفت: شرایط جامعه در بحث تامین منابع مشکلاتی داشته که خوشبختانه در این مدت کوتاه منابع لازم به پروژه‌های اصلی استان تزریق شده است که در حال حاضر همه پروژه‌های اصلی فعال هستند.

عاملی گفت: اگر این روند‌ها مشکلات ما را حل می‌کرد نباید در جامعه شاهد نارسایی‌ها می‌شدیم که شاخص‌های اصلی استان ما نسبت به سایر استان‌ها از قبیل شاخص‌های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و ... شایسته مردم نجیب استان نیست و باید همه تلاش کنیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم از شرایط مناسب برخوردار شویم.

او گفت: باید در سیاست‌های خود تغییراتی ایجاد کنیم که هرچند هرگونه اعمال تغییر روند مدیریتی هزینه دارد، اما باید با مدیریت جهادی در حوزه تعلیم و تربیت، فرهنگ و اقتصاد با سرمایه گذاری زیربنایی تغییرات اساسی ایجاد کرد تا در بهبود سرنوشت استان تاثیر گذار باشیم.

به گفته استاندار اردبیل اگر سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش، حوزه فرهنگ و منابع انسانی انجام شود قطعا در شاخص‌های استان تغییر و تحول اساسی ایجاد می‌شود.

عاملی گفت: در توسعه و پیشرفت حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش با اندیشه و خرد جدید و نیرو‌های تازه نفس اقدام خواهد شد چرا که جوان گرایی یک اصل و شاخص توسعه است و باید نسل به نسل و متناسب با شایسته سالاری مسولیت‌ها انتقال یابد.

او گفت: باید در حوزه فرهنگ و تربیت نیروی انسانی پیشرفت کنیم تا در سایر حوزه‌ها نیز پیشرفت و توسعه حاصل شود.

استاندار اردبیل گفت: نگاه حل مسایل در استان کم رنگ شده و باید راهکار مناسب برای حل این معضل ارایه شود و صرفا تکیه بر دستورالعمل‌ها و بخش نامه‌ها و دیدگاه‌های تنگ نظرانه نمی‌تواند استان را از چالش‌های موجود خارج کند.

عاملی گفت: جوانان استان برای توسعه و پیشرفت این مرز و بوم و نسل‌های آینده دغدغه‌های زیادی دارند باید با همفکری و هم اندیشی فاصله فکری در سطح استان را کاهش دهیم و از نخبه‌های استان حمایت کنیم که رضایت خداوند در این کار‌ها است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاوران جوان استانداری اردبیل دستگاههای اجرایی سرمایه گذاری عاملی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مهاباد به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

فاروق سلیمانی گفت: در این جلسه موضوعات ساماندهی سایت پسماند مشترک مهاباد_میاندوآب، مدیریت پسماند‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در راستای پویش مسیر سبز_ایران پاک مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نصب تصفیه خانه شیرابه و آماده سازی لندفیل ها، معرفی معادن متروکه جهت تخلیه پسماند‌های عمرانی، انتقال پسماند‌های شهر گوگ تپه به سایت مشترک از جمله مصوبات این جلسه بود.

سایت مشترک پسماند دو شهر مهاباد ومیاندو آب در مرز حوزه استحفاظی دو شهرستان و در اراضی روستاه‌های تنک بالکه مهاباد واسماعیل کندی میاندو آب واقع شده است.

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد