Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، «نادر نوروزی» در دیدار با مدیران مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه و معاونین آنان با اشاره به فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم افزود: شهرداران مناطق بدنه اصلی اجرایی شهرداری اند چرا که در دل مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما تأمین آسایش و ارتقا سطح کیفی زندگی مردم است، تصریح کرد: وقتی سرانه فضای سبز افزایش یابد، شاهد کاهش ترافیک باشیم، آسایش و رفاه مردم تأمین شود، سلامت شهر ارتقا یابد و شهری زیبا و با امکانات داشته باشیم، یعنی در خدمت به مردم موفق عمل کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمانشاه، وجود هدف مشخص را یکی از الزامات دانست و با بیان اینکه اهداف ما را به نتیجه خواهد رساند، گفت: گام های ما باید حساب شده و با برنامه باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکاری نیاز به برنامه است و برنامه نیز نیازمند زمان است، بیان کرد: کار ما در مجموعه شهرداری یک کار تیمی است که برای تحقق آن باید در کنار هم حرکت کنیم.

نوروزی در ادامه بر فرهنگ سازمانی تاکید کرد و با بیان اینکه در اطلاعات اجمالی کسب شده، فرهنگ سازمانی و همدلی خوبی در شهرداری وجود ندارد، افزود: فرهنگ سازمانی باید در شهرداری کرمانشاه اصلاح شود.

وی با بیان اینکه اگر کار جمعی صورت نگیرد، موفقیتی حاصل نمی‌شود، گفت: رقابت در کار خوب قابل تقدیر است اما همدلی و همراهی در پیشبرد اهداف نیز مهم است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به نوع فعالیت مدیران مناطق و تاکید بر اینکه کار آنان شبانه روزی است، تصریح کرد: خانواده بزرگ شهرداری کرمانشاه باید در کنار هم باشند.

نوروزی در ادامه به زمان کم خدمت اشاره کرد و با بیان اینکه این ایام زود می‌گذرد، گفت: برنامه در دست حاضر باید به سرعت، با کیفیت و هم دلی انجام شود.

وی افزود: هم اکنون در خصوص هیچ مدیری قضاوت نخواهم کرد، بلکه در آینده بر عملکرد کاری آنان قضاوت خواهم کرد، اگر نتوانند برنامه را اجرا کنند، بی‌شک جا خواهند ماند.

نوروزی در پایان خطاب به مدیران مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه بیان کرد: نظرات شما در تصمیم گیری های ما مؤثر است چراکه در کف خیابان هستید، خردجمعی و مشورت مهم است اما زمانی که تصمیمی اتخاذ شد باید اجرا شود.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارایه می‌دهد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه شورای شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه شهرداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ